תרבות ופנאי

נגה ארז זוכה לפרגון מפתיע מאחד האמנים הגדולים בעולם

בארץ היא מצליחה בצורה מוגבלת, בעוד שבעולם נגה ארז מקבלת פרגון מאחד האמנים הגדולים בעולם
מערכת ice | 
נגה ארז (צילום אינסטגרם)
הזמרת הישראלית הבינלאומית המצליחה נגה ארז הופתעה הערב (שבת) לקבל פרגון מפתיעה מאחד מהמוזיקאים הפופולריים בעולם בעשורים האחרונים - לא אחר מאשר רובי ווילאמס.
אמן הפופ והדאנס המצליח העלה ציוץ לחשבון הטוויטר שלו עם קישור לשיר שלה "NAILS" שיצא לפני כחמישה חודשים. וויליאמס כתב, "אפשר שהבחורה הזו תהיה הדבר הגדול הבא בבקשה? שואל בשביל חבר".
 
בעוד בעולם מתלהבים מהאמנית האלקטרונית, בישראל היא עדיין לא תופסת את הנפח לו היא ראויה. מה שלא סייע לה הוא התבטאויות שנויות במחלוקת לגבי ארגון ה-BDS המעודד חרמות על מדינת ישראל.

"איך אנחנו אוהבים שמשתינים עלינו, זה לא יאמן" התפוצץ עליה הראפר יואב אליאסי "הצל", בפייסבוק שלו, לאחר הופעה שקיימה בבאר שבע. "לא ראיתי בחיי עם שכל כך מאוהב בשונאיו, מבין ללב רוצחיו ומעריץ את מחרימיו. עלובים, פשוט עלובים!"
לאחר שיצאה בהבהרה כי היא מתנגדת לכל חרם על ישראל, הצל קיבל את דבריה וכתב שהוא 'עוצר את המלחמה נגדה': "עכשיו הזמן שלך להוכיח במעשים ולא במילים. אנחנו זקוקים לחיזוק הזה. המדינה זקוקה לזה. נכון, לא הכל מושלם כאן אבל זה מה שיש לנו. תבחרי מה להראות  ולא חסר כאן דברים יפים ומופלאים תראי אותם לעולם תעזרי לנו לנצח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה