תרבות ופנאי

כוכבת "רוקדים עם כוכבים" מסתבכת עם רשת 13: "ניסיון פתטי ומעייף"

בריאיון ל"ישראל היום", מאיה קיי מתחה ביקורת חריפה על התנהלות רשת 13 בימים מורכבים אלו: ״טלוויזיונית, אני לא מבינה את ‘האח הגדול’. לנתק אנשים לגמרי, ושהבית לא מרושת בפרצופים של החטופים - זה ביזיון. כל הניהול שם ביזיון בעיניי". גיא לרר תקף: "אפשר ורצוי לשמוע ביקורת על האח אבל באמת שלא ממך"

מערכת ice | 
מאיה קיי (צילום אינסטגרם/ מאיה קיי)
בריאיון ל"שיששבת", הדוגמנית המפורסמת מאיה קיי, אשר מככבת בתוכנית הריאליטי "רוקדים עם כוכבים" לצד מפורסמים נוספים כמו מריאנו אידלמן, טל מורד, מתחה ביקורת חריפה על רשת 13 בכלל ותוכנית "האח הגדול" בפרט. 
לטענתה, רשת 13 לא מתנהלת ברגישות בכל מה שמתרחש בימים אלו. לאחר שהזכירה את הטבח הנורא שהתרחש במג'דל שמס, במהלכו נרצחו 12 ילדים וציינה כי רשת 13 בחרה לשדר כרגיל את תוכנית הריאליטי "האח הגדול", המשיכה מאיה קיי בדבריה החריפים על ערוץ הטלוויזיה המוכר. 
״טלוויזיונית, אני לא מבינה את ‘האח הגדול’. לנתק אנשים לגמרי, ושהבית לא מרושת בפרצופים של החטופים - זה ביזיון. כל הניהול שם ביזיון בעיניי״, כך ציינה הדוגמנית המפורסמת בריאיון ל"שיששבת", מוסף סוף השבוע של עיתון "ישראל היום". 
נזכיר, מאיה קיי התפרסמה בין היתר בזכות השתתפותה בתוכנית הריאליטי "הישרדות" ששודרה בערוץ 13. על אף העבר הנוצץ בתוכנית הפופולרית של רשת 13, הדוגמנית המפורסמת לא מסתירה את דעותיה על ערוץ הטלוויזיה המוכר.

בעקבות דבריה, מיהרה הנהלת רשת 13 להגיב: ״הניסיון להרוויח סיבוב יח"צ על גב הפקת האח הגדול ורשת 13 מצד מי שהזניקה את הקריירה שלה תודות לפורמט ריאליטי מצליח אחר של הערוץ הוא פתטי ומעייף. מאיה קיי אולי מקדישה פה ושם ריקוד או אמירה 'נכונה' תוך פיזוז על רחבת הריקודים אבל קשה שלא לראות בזה בעיקר צביעות. 
הפקת האח הגדול פועלת בעונה הנוכחית בתנאים בלתי אפשריים. כשמצד אחד מחויבות לקהל צופים גדול ונאמן שכמהה לאסקפיזם שהתוכנית מספקת לו ולצד זה התרחשויות חדשותיות בלתי פוסקות והרצון של כל העושים במלאכה לסייע בהצפת המודעות לסוגיות שוברות לב: חטופות וחטופים, הרוגים, פצועים, מפונים ומפונות. 
אין תוכנית של האח הגדול העונה שבה לא מוזכרים החטופות והחטופים. וכמעט בכל פרק עולה באופן אותנטי לא מהונדס ולא מתיפייף תוכן שקשור לכמיהה לחזרתם. מאחלים למאיה קיי הצלחה בסוגיות העמוקות ברומו של עולם איתם היא מתמודדת. אבל בעיקר מחכים בתקווה לשובם של החטופות והחטופים לארץ ושל המפונים לביתם״, לשון ההודעה. 
דבריה של מאיה קיי עוררו גם את זעמו של גיא לרר, מגיש תוכנית "הצינור" ברשת 13. איש התקשורת מיהר להגיב לפוסט של "ישראל בידור" בנושא וכתב: "ברור כי להיסגר בבית האח זה ניתוק נורא ואיום אבל לרקוד ולפזז ממש באותו זמן בערוץ המתחרה זה שיא החיבור למצב. אפשר ורצוי לשמוע ביקורת על האח אבל באמת שלא ממך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה