תרבות ופנאי

מארוול חשפו: זה הקאסט הרשמי והמפתיע של ארבעת המופלאים

אולפני מארוול הכריזו על הקאסט הרשמי של "ארבעת המופלאים", שיגיע לאקרנים ב-25 ביולי, 2025. אלו השמות שצפויים לשחק בסרט המבוסס קומיקס, שהוציאו בטיזר שלא משאיר מקום לספק

מערכת ice | 
מארוול
אולפני מארוול חשפו אמש (רביעי), את הקאסט הרשמי של קבוצת גיבורי העל אשר מככבים בחוברות הקומיקס המוכרות בכל העולם. ארבעת המופלאים הם קבוצת גיבורי על הראשונה בחברת מאוורל, אף על פי שמבנה חברי הקבוצה השתנה במהלך השנים, הקבוצה נשארה מורכבת מהארבעה, אשר נחשפו לקרניים קוסמיות עוד בתחילת הסדרה.
ארבעת המופלאים בקומיקס, הם מיסטר פנטסטיק, הדבר, הלפיד האנושי והאישה הבלתי נראית שקיבלו את כוחותיהם לאחר שנחשפו לקרניים קוסמיות במשימה בחלל שיצאה מכלל שליטה.
את מיסטר פאנטסטיק, ריד ריצ'רדס בחור בעל גמישות יתר, אשר מסוגל למתוח את כל איברי גופו עד לאורכים בלתי רגילים, יגלם לא אחר מאשר פדרו פסקל האגדי, המוכר לנו מ"משחקי הכס", ומ"האחרונים מבינינו".
ונסה קירבי תגלם את האישה הבלתי נראית, הלא היא זוגתו של ריצ'רדס, סו טורם. קירבי מוכרת לנו מ"הכתר", וגם מ"נפוליאון". ג'וזף קווין אשר מוכר מ"דברים מוזרים" יגלם את הלפיד האנושי האימפולסיבי וחם המזג . ואילו איבון מוס בכרך המוכר לנו מה"דוב" ישחק את דמות הדבר, איש האבן הענקית והקשוחה בעלת הלב הגדול.
 
כזכור, מארוול ספגו נזק כספי אדיר בעקבות שביתות התסריטאים בהוליווד, שעיכבו הפקות רבות, אך בונים על התאוששות חזקה בעזרת הסרט המדובר שרבים מחכים לו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה