קריירה ולימודים

אוניברסיטת תל־אביב צופה: זה התחום בו יהיה גידול של 10%

אוניברסיטת תל־אביב מודיעה כי תשיק תוכנית חדשה במסגרת הלימודים בבית הספר למדעי המחשב ע"ש בלווטניק. התוכנית החדשה צפויה לצאת לדרך כבר בשנה הקרובה וזו תהיה רלוונטית עבור תלמידים בתואר ראשון ולה שני חלקים
מערכת ice | 
סטודנטים (צילום freepik)
אוניברסיטת תל־אביב מודיעה היום (שלישי) כי תשיק תוכנית חדשה במסגרת הלימודים בבית הספר למדעי המחשב ע"ש בלווטניק. התוכנית החדשה צפויה לצאת לדרך כבר בשנה הקרובה וזו תהיה רלוונטית עבור תלמידים בתואר ראשון ולה שני חלקים.
לאחר צפייה ארוכת שנים בהיקף הביקוש ללימודים בתחום מדעי המחשב, המוסד האקדמי יפתח לראשונה את הלימודים גם לאלו המבקשים להתחיל את הלימודים לתואר בסמסטר ב' ולא סמסטר א'. משמע, החוג למדעי המחשב יוכל לקבל בכל שנה 50 תלמיד נוספים ללימודים, בניגוד רק ל-410 תלמידים שמתקבלים כיום (גידול של כ-10%).
פתיחת סמסטר נוסף הוא מהלך שמגיע לאור הביקוש הגדל לכוח אדם בתעשיית ההיי-טק והצורך של התחום האקדמי להתאים את עצמו לצורכי השוק. לצד זה, החוג יאפשר לראשונה תוכנית לימודים חג חוגית שתשלב את חטיבת היזמות, בשיתוף פעולה עם הפקולטה לניהול ע"ש קולר. מטרת השילוב הוא לאפשר לבוגרים להשתלב לא רק בתעשיית ההיי-טק, אלא בעיקר בחברות ההזנק.
פרופ' סיון טולדו, אומר: "המטרה העיקרית של שני המהלכים הללו היא לתרום לכלכלת ישראל על ידי הכשרת כוח אדם ברמה הגבוהה ביותר בתחומים הנדרשים ביותר. כל מי שרוצה לראות את ישראל משגשגת בעשורים הבאים חייב להמשיך לפתח את הכשרת כוח האדם לתעשיות עתירות הידע וחייב להמשיך לפתח את האקו-סיסטם שתומך בחברות ההזנק, כולל דרך הכשרת מובילות ומובילים שיקימו חברות. אלה לא התנאים היחידים לשגשוג, אבל הם הכרחיים והם בשליטת בית הספר והאוניברסיטה, ולכן אנחנו מקדמים את המטרות הללו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה