שיווק ופרסום

עידו רוזנבלום חוגג בדרך לבנק: זה ג'וב החלומות שקיבל

לאחר שנים כפרזנטור של הבנק הבינלאומי, אסי כהן שעזב ביולי האחרון את הג'וב היוקרתי לטובת פרויקטים חדשים, קיבל מחליף נוצץ. בעוד שהמועמדים היו מוני ובנו מיכאל מושונוב או יהודה לוי, הוחלט בסופו של דבר כי עידו רוזנבלום אמור לחתום במקומו
מערכת ice |  3
עידו רוזנבלום
לאחר שכובב ארץ נהדרת, אסי כהן, עזב בחודש יולי 2022 את הקמפיין של הבנק הבינלאומי המוערך במיליוני שקלים בו שימש כפרזנטור ראשי בשלוש השנים האחרונות, התנהל המירוץ למציאת המחליף שלו במשך כמעט חצי שנה. היום (שני) רשמית הוכרז מי זכה בג'וב היוקרתי.
עידו רוזנבלום נבחר כפרזנטור של הבנק הבינלאומי ויוביל את הקו הפרסומי של הבינלאומי באמצעות משרד הפרסום החדש– ברוקנר יער לוי שהחל בימים אלה את עבודתו עם הבנק. את הבחירה בעידו הובילה מנהלת השיווק והפרסום של קבוצת הבנק הבינלאומי, עידית פוגל.

רוזנבלום (46) הוא מאנשי הטלוויזיה הבכירים בתעשייה. בנוסף לעבודתו כבמאי, תסריטאי ומפיק הוא מנחה כמה מתוכניות הטלוויזיה האהובות ביותר בישראל, ביניהן הזמר במסכה, מונית הכסף והמרדף. הוא צפוי להרוויח על משרתו החדשה מאות אלפי שקלים.
רון גריסרו, סמנכ"ל וראש החטיבה הבנקאית אמר כי: "הבחירה ברוזנבלום, הייתה טבעית ומתכתבת עם ערכי הבנק - בנק צומח וחדשני. אני סמוך ובטוח שרוזנבלום ייטיב להעביר את המסרים של הבינלאומי, מסרים המתארים את המומחיות של הבינלאומי בתחומי ההשקעות והפיננסים בשילוב עם עולמות הדיגיטל  והחדשנות".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עידו רוזנבלום
    רותי 02/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ממש לא מתאים לפרסם בנק. אין בו את הנראות של סמכות ורצינות. הוא נראה בחור שובב שבעיקר מנחה. וזורק בדיחה פה ושם. לא הייתי מחליפה בנק בזכותו.
    סגור
  • 2.
    לא מתאים
    לין 02/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מתאים לו להנחות ובפירסומות גם לא. חבל על הכסף. אנחנו מתעלמים ממנו.
    סגור
  • 1.
    הבנאדם בטלן
    איאיאי 02/2023/13
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מדי פעם בגלל אשתו זורקים לו איזה תוכנית סוג ז להנחות... צא לעבוד כבר
    סגור