שיווק ופרסום

דני אבדיה ולינוי אשרם הולכים הביתה: "החלטנו לסיים את דרכנו המשותפת"

מותג תלמה מעדכן את האסטרטגיה התקשורתית שלו, ויפרד מכוכבי הספורט. יתמקד בייעוד המותג ובמשימה החברתית שלו. "לינוי ודני הם דוגמה ומופת לאלופות ולאלופים ישראליים, להצטיינות ולאורח חיים בריא"

מערכת ice | 
דני אבדיה ולינוי אשרם (צילום רפי דלויה)
מותג תלמה, מעדכן את האסטרטגיה השיווקית והתקשורתית שלו, מעתה, ישים את הדגש על מהלכים שיווקיים שייצגו את מגוון הקהלים. לאור כך, הופסקה השותפות עם הפרזנטורים הקבועים, לינוי אשרם ודני אבדיה, לאחר שיתוף פעולה בן 4 שנים במסגרת "קורנפלקס של אלופים".
המותג, שבבעלות יונילוור, הוא המוביל בשוק דגני הבוקר, וקורנפלקס של אלופות ואלופים - האהוב שבהם. ההחלטה התקבלה לאחר רצון חברת האם לתת ביטוי לאוכלוסיות מגוונות יותר, שגובתה בפעילויות החברה עם גורמים כמו הוועד הפראלימפי וההתאחדות לספורט נכים והחברה למתנ"סים.
"לינוי ודני הם דוגמה ומופת לאלופות ולאלופים ישראליים, להצטיינות ולאורח חיים בריא", אמרה נגה בנר סוארי, סמנכ"לית שיווק ביוניליוור. "בשנים האחרונות הם ייצגו בצורה נפלאה את ערכי המותג שלנו, והיוו השראה למיליונים. אנחנו, בתלמה וביוניליוור, מודים להם מכל הלב על תקופה נפלאה של עבודה משותפת. תלמה יוצאת כעת לשלב חדש בדרך שלה, אך שומרת על המצפן שלה: עידוד אורח חיים פעיל ומיצוי של היכולות של כל אחת ואחד, באמצעות פעילות למען הקהילה ומהלכים שיווקיים מגוונים".
דני אבדיה התבטא על סיום התקופה: "לאחר תקופה של שיתוף פעולה פורה החלטנו לסיים את דרכנו המשותפת בהסכמה ובהערכה הדדית. אני מודה לתלמה וליוניליוור על העבודה המשותפת ועל תקופה משמעותית שהיתה עבורי הזדמנות לקדם את המודעות לאורח חיים בריא וספורטיבי בקרב משפחות רבות בישראל".
לינוי אשרם סיכמה מצידה: "תודה לחברת יוניליוור ולמותג תלמה על שיתוף פעולה פורה ומלא השראה. הייתה לי זכות גדולה לייצג יחד אתכם ערכים של מצוינות, התמדה ואורח חיים בריא".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה