שיווק ופרסום

נועה קירל: "מפחדת מהיום שזה ייגמר"

נועה קירל מדברת על החרדות והפחדים שלה, וחושפת את החרדה הכי גדולה שלה. היא פגשה צעירים אשר התמודדו בעבר עם חרדות חברתיות, וזאת במסגרת שת"פ עם קפה נמס עלית 
מערכת ice |  2
נועה קירל (צילום יוטיוב/ כאן 11 - תאגיד השידור הישראלי)
הזמרת נועה קירל נפגשה עם בני נוער וצעירים שסובלים מחרדה חברתית, במסגרת שיתוף הפעולה שלה עם קפה נמס עלית.
הצעירים הם חלק מעמותת רקפת, שהוקמה בשביל לעזור לבני נוער וילדים שסובלים מחרדות חברתיות, ושיתפו את נועה קירל עם ההתמודדות שלה, והיא שיתפה אותה גם בחרדה האישית הכי גדולה שלה.
באחד מהמפגשים צולמה נועה עם הצעירה רומקה, ששיתפה אותה בחרדות שלה בשיחת אחד על אחד.
 
@elite.coffee.il נועה קירל ישבה לשיחה על כוס קפה עם רומקה, וביחד הם שיתפו על קשיים ואתגרים חברתיים עמם התמודדו. רוצים לדעת עוד? לחצו על הלינק צולם בסלון החברתי של עמותת רקפת @🌷עמותת רקפת #אני_❤️_אותי #קפהנמס ♬ original sound - קפה נמס עלית

"לכל אחד יש את החרדות הקטנות האלה", אמרה רומקה ואז נועה חשפה את החרדה שלה: "ברור אני חושבת על נגיד אם יום אחד זה ייגמר וזה הדבר שאני הכי אוהבת לעשות והוא הכי ממלא אותי", כמובן שקירל אמרה זאת על הקריירה שלה כזמרת. "מה שהביא אותי למי שאני היום זה לא לפחד ממה שיגידו". עוד הוסיפה נועה בשיחה עם רומקה ואמרה כי צריך "לקבל את עצמך כמו שאת כל הזמן".
בשיחה נוספת עם אורי, אמרה נועה כי "כשיש לי איזה אתגר שאני רוצה להצליח אותו אז אני כל הזמן חושבת על לדבר לעצמי ולהגיד את חזקה, את מסוגלת". אורי שיתפה אותי שהיתה ביישנית ונאלצה להתמודד עם סיטואציות רבות שהיו קשות עבורה, קירל השיבה כי "גם ברגעים שאני מרגישה הכי פחות טוב עם עצמי עדיין לא הייתי מתחלפת עם זהות של מישהו אחר".
עפ"י נתונים של עמותת רקפת, המתמחה בחיזוק החוסן החברתי-רגשי של מגוון אוכלוסיות החוות קשיים חברתיים ובדידות, נמצא כי ב-  2024 יש עלייה של כמעט פי 2 בפניות של צעירים המדווחים על תחושת בדידות, וגידול של כ-26% בפניות של צעירים להצטרפות לעמותה, לעומת אשתקד. מותג קפה נמס עלית, המקדם לאורך השנה מגוון פעילויות לצמצום תופעת הבדידות בישראל באמצעות חיבור בין אנשים, הוביל בשיתוף עמותת רקפת וטיקטוק ישראל מפגש של נועה קירל עם צעירות וצעירים שהתמודדו בעבר עם חרדה חברתית והיום מסייעים להעלות למודעות את התופעה ואת הצורך החברתי.
מחר נועה קירל צפויה להכריז על ההופעה הרביעית שלה בפארק הירקון, ככל הנראה מדובר בהפקה הכי גדולה של הכוכבת עד כה. זהו הישג חסר תקדים עבור קירל, שפותחת הופעה בפארק הכי גדול בישראל, דבר שלא עשתה אף זמרת ישראלית בעבר.
את המופע יפיקו קבוצת "בלוסטון", שאחראית להפעת מופעים רבים של אומנים גדולים מחו"ל שמגיעים לישראל. המופע המדובר צפוי להיות בהפקה של רמה בינלאומית ויעלה מיליונים. 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא הבנתי את הקטע של לעודד צעירים לשתות קפה?!
    בריאותה 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    למה דוחפים לילדים משקאות של מבוגרים?! הם לא צריכים קפאין בגיל הזה...
    סגור
  • ??
    גיטי 08/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא סך הכל דיברה איתם ורצתה לתת להם הרגשה יותר טובה
    סגור