טלוויזיה

שחף וטליה מהאח הגדול חושפים: זה הלוקיישן המפואר בו יתחתנו

יוצאי "האח הגדול" טליה עובדיה ושחף רז התארסו בקיץ האחרון כאשר רז כרע ברך והציע לאהובתו נישואים. כעת, השניים כבר מתוכננים וכמעט מוכנים לאירוע הגדול לו כולנו חיכינו. אז מי מוזמן? היכן האירוע יתקיים ומתי? כל הפרטים כבר כאן 

מערכת ice |  4
שחף רז וטליה עובדיה (צילום אור גפן)
הזוג המלכותי של תכנית הריאליטי האהובה "האח הגדול", טליה עובדיה ושחף רז, ריגשו את כולנו כשצפינו באהבתם נרקמת על מסך הטלוויזיה באופן מפתיע. כמו כל סיפור אהבה, טליה ושחף התמודדו עם מכשולים רבים בדרך להפיכתם לזוג.
בהתחלה, שחף חשש להתקרב לטליה, מכיוון שידע ששרין מעוניינת בו ולא רצה לפגוע בה. גם טליה נרתעה מהתקרבות לשחף מחשש שתפגע באופק, שפיתח כלפיה רגשות. במהלך התוכנית דיברו השניים על "היום שאחרי", ואכן היום שאחרי הוכיח את עצמו. השניים עברו לגור יחד במרינה בהרצליה, שידרו באינסטגרם תכנית בישול משותפת וזוגית במיוחד ואז הגיעה הצעת הנישואין.
שנה אחרי ואירוע החתונה כבר מתוכנן לחלוטין, והוא הולך להיות גרנדיוזי. החתונה עתידה להיות ב-16 באפריל באולמי "לאגו" בראשון לציון עם יותר מאלף מוזמנים. במסגרת "שאלות תשובות" באינסטגרם, טליה נשאלה על ידי העוקבים "איך מתקדמים התכנונים לחתונה?", על כך טליה ענתה: "שאלה שבכל פעם ששואלים אותי בזמן האחרון, נהיית לי מועקה".
"תאריך יש, אולם יש, די ג'יי יש, שזה קרה וטוב שכך, אבל בכל השאר לא נגעתי. אני חושבת שכל המצב, כל הסיטואציה, אנשים לא יודעים מה יקרה מחר. אני כל הזמן אומרת 'מעניין מה יהיה', אז זה גורם לי לדחות ואני גם ככה בן אדם שדוחה דברים. אבל אני חייבת להריץ, אין לי המון זמן".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    טליה עובדיה
    טל 03/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזל טוב זוג מהמם??
    סגור
  • 3.
    זוג מדהים
    שיר 01/2024/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מזל טוב בשעה טובה
    סגור
  • 2.
    בשעה טובה
    שיר 01/2024/07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מזל טוב זוג מדהים
    סגור
  • 1.
    מזל טוב
    מ 01/2024/07
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אהובים מזל טוב
    סגור