טלוויזיה

דני קושמרו בהצעה מטורפת: "אם יחסלו אותו, לא אתעצב"

המגיש אמר בראיון: "גם הוא יודע שהוא כנראה לא יציין את היום הולדת הבא שלו, איש כזה שגרם לכזה נזק לעם ישראל למדינת ישראל, צריך להיות מובא למשפט כך אני מקווה, זאת אומרת אם יחסלו אותו שם גם, אני לא אתעצב, אבל יובא לידי משפט שכל העולם יראה מה הוא עשה, למה הוא אחראי, אייכמן סטייל, שיסיים באותו סטייל גם כן"
מערכת ice |  3
דני קושמרו (צילום מסך קשת 12)
מה צריך לעשות עם המנהיג הבלתי מעורער של חמאס, יחיא סינואר, היעד מספר 1 לחיסול של ישראל ברצועת עזה ביום שאחרי המלחמה? אחרי שדני קושמרו כבר איחל לו מוות בשידור חי כפי שהיה ביום הולדתו של הטרוריסט הידוע, כעת הוא מסביר מה יש לעשות עמו כשהוא ייתפס.
בראיון קצר לגיא פינס אמר: "גם הוא יודע שהוא כנראה לא יציין את היום הולדת הבא שלו, איש כזה שגרם לכזה נזק לעם ישראל למדינת ישראל, צריך להיות מובא למשפט כך אני מקווה, זאת אומרת אם יחסלו אותו שם גם, אני לא אתעצב, אבל יובא לידי משפט שכל העולם יראה מה הוא עשה, למה הוא אחראי, אייכמן סטייל, שיסיים באותו סטייל גם כן
כזכור, גם לפני כשבועיים קושמרו אמר באופן מפתיע למדי: "אסור לחסל את יחיא סינוואר, אסור לחסל אותו אחרי מה שעשה, אחרי הסאדיזם והאכזריות, אחרי מספר האנשים שהוא אחראי לרצח שלהם, לחטיפה שלהם, לאונס שלהם". 
 
עוד הוסיף: "יחיא סינוואר צריך להתפס בחיים, להיות מובא למשפט כמו שעשו לצורר הנאצי אייכמן, הוא צריך להיות בבית המשפט שהמשפחות של הקורבנות יסתכלו לו בעיניים כדי שהעולם יידע מה הוא עשה, כדי שהסוף שלו יהיה כמו של אייכמן".

כזכור, לפני כחודש בעמדת השטח הצמודה לשדרות, ממש כמה קילומטרים בלבד מרצועת עזה, הקדיש המגיש ברכה לסינואר ואמר: "יחיא אבראהים חסן סינוואר מציין היום יום הולדת 61, ראש הממשל של החמאס בעזה, אז נברך אותו מכאן, שאמן זה יהיה יום ההולדת האחרון שהוא חוגג בחייו". 
 
גם האיחולים של אופירה אסייג מגיעים עד עזה. מגישת קשת 12 מלווה את המלחמה מיומה הראשון דרך הסטוריז שלה והיא לא חוסכת בביקורת על אף אחד, במיוחד על הממשלה ומטיחה האשמות קשות במקבלי ההחלטות, אבל גם היא הייתה עסוקה בלארגן "איחולי מזל טוב" ליחיא סינוואר שחוגג 61.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    צביעות
    חיים 12/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שני שטוחים אהבלים
    סגור
  • 2.
    ואללה.
    שי 12/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם לא היה מצויין בכתבה שמו של יחיא סינואר הייתי חושב על יעד אחר.
    סגור
  • 1.
    אופירע מתי תסייגי את עצמך
    אופירע 12/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    דיי לשנאה לממשלה התחרפנת ?!
    סגור