ויראלי

דני קושמרו הובך? זו המעריצה המפורסמת שהפריעה לו בשידור

ליהיא גרינר הגיעה עד לעמדת השידור של חדשות 12 בשטח ונשאלה: "איך זה שסלב מתרגש מסלב, איך זה הגיוני שאת ליהי גרינר ומתרגשת מדני קושמרו?", גרינר השיבה לה: "ראית את אבא שלי? הוא חמוד", קושמרו קיבל הרבה אהבה: "אתה כזה חמוד, גם תמיר אתה חתיך שלא תתבאס, תודה אין כמוכם"
מערכת ice |  5
דני קושמרו (צילום מסך חדשות 12)
האם דני קושמרו, מגיש חדשות 12 הוותיק שהפך לאחד מסמלי המלחמה מקבל אהבה גדולה אפילו בקרב הסלבס? ליהיא גרינר, כוכבת האח הגדול הגיעה עד לעמדת השידור שלו ושל תמיר סטיינמן בשטח ושם נחשפה האמת.
נילי בטיאל שאלה את גרינר: "איך זה שסלב מתרגש מסלב, איך זה הגיוני שאת ליהי גרינר ומתרגשת מדני קושמרו?", גרינר השיבה לה: "ראית את אבא שלי? הוא חמוד", קושמרו קיבל הרבה אהבה: "אתה כזה חמוד, גם תמיר אתה חתיך שלא תתבאס, תודה אין כמוכם".
 
רק לפני שבועיים, יחד עם סיירת גבעתי בנמ"ר בדרך לחצות את הגבול, להיכנס לתוך רצועת עזה עם הכוחות המיוחדים של צה"ל, דני קושמרו הגיע הכי קרוב ללב הקרבות. בפעם האחרונה שעשה את זה, השננה הייתה 2014, צוק איתן. תשע שנים אחרי, שוב, עם צה"ל בפנים הוא הביא את מה שעיניו ראו וחשף הכל בחדשות 12.
קושמרו כתב: "עברנו את הגדר, אנחנו נכנסים לתוך הרצועה, עדיין בשטחים החקלאיים, עכשיו נכנסים פנימה. אנחנו נוסעים על כביש החוף. בעיקרון פעם היה אפשר להמשיך מאשקלון ישר על הים. לא נשאר מהכביש הזה הרבה ויש כל הזמן התרעות על הרחפנים של החמאס שנושאים פצצות מעל כלי הרכב של צה"ל. ברגע שיש התרעה אנחנו צריכים לזנק פנימה ולסגור את המכסה מעלינו. אנחנו מתחילים להיכנס לאזור האורבני של צפון הרצועה, רואים הרס מוחלט. פשוט ערימה של דיונות והריסות בתים. אין לאן לחזור כאן".

לאחר שירד וראיין את החיילים בשטח סיפר: "רגע לפני שאנחנו חוזרים לנמ"ר, בדרך החוצה מעזה, אנחנו ליד הכיתה, מוצאים ספר לימוד. בכל זאת, אנחנו בבית ספר. זה החומר הלימודי בבית הספר: מחבלים, רצח, חטיפות. כל הגיבורים פה זה אנשים שרצחו יהודים. כולם. שרצחו משפחות. זה הגדול מכולם, במירכאות. יימח שמם. יאללה.אני לוקח שלל – קלאץ' מפלסטיק. כשאני בנמ"ר, בדרך חזרה לישראל, אני חושב על החיילים הגיבורים האלו שנשארים כאן מאחורינו. כבר חודש הם רחוק מהבית. כמו פעם, בנתק מוחלט מהמשפחה, מהאישה, מהחברה. הם העבירו כמה ד"שים שריגשו אותנו מתוך העיר עזה".
עוד כתב: "אנחנו במה שהיה כפר די פסטורלי עד לא מזמן, לא רחוק מהים, אל-עטאטרה. זה היה כפר קטן, נחמד, עם מסעדות על החוף, אבל ממנו יצא הרוע הזה. חבל שמקום כזה שיכול היה להיות גן עדן נחמד על חוף הים התיכון, הופך לזירה של הרס ורצח. אבל זה מה שרציתם, חמאס, לא? קיבלתם. איך אמרתי אז בחורבות בארי? חמאס, אתם תשלמו על זה. פגשנו חבורה מופלאה, לוחמים מכל הארץ, מכל הסוגים, מכל השכבות, עם כל הדעות. עם ישראל במלוא תפארתו. והשאלה שחזרה על עצמה כל הזמן הייתה מה קורה בארץ, האם העם תומך במה שאנחנו עושים? האם העם מאוחד? אמרתי להם שכן, שהם הגיבורים שלנו. שעם לוחמים כאלו, עם אנשים כאלו, אין ספק, אנחנו ננצח. בטח עם המילים האלו שנאמרו לנו רגע לפני שחזרנו לארץ". 
לסיום שיתף: "החלום שלי שנחזיר את כל החטופים ואם אני אדע שאני או הלוחמים שפה נמות עבור זה שחטוף יחזור בחיים, או חייל/חי, לישראל, עשינו את העבודה שלנו. לא משנה מה יקרה, בכל מחיר, גם של הרוגים וגם שאני אמות, צריכים להחזיר אותם לא משנה מה. ראס בן אמו, הם חייבים לחזור. וזו הסיבה שכולם פה, וגם המילואימניקים פה וכולם באים למלחמה הזו כי זו המלחמה הכי צודקת שיש".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מסית עם. חיוך
    יורם 11/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 2
    איש שמאל מסית האמת לא נר. לרגליו
    סגור
  • 3.
    דני קוש רו באמת מקסים (ל"ת)
    שרון 11/2023/25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    כל סתומה שיש מה לומר מקבלת במה.... (ל"ת)
    סאלאב 11/2023/25
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • אתה המסית,אתה ושאר הערוצים (ל"ת)
    איל 12/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    ליהיא גרינר סלבית?!…נו באמת! (ל"ת)
    בחור ת״א 11/2023/24
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור