ויראלי

דני קושמרו מנסה לאתר: "מי כתב את המילים האלה?"

קושמרו כתב בסטורי שהעלה: "יודעים מי כתב את המילים המרגשות האלה? אשמח לדעת". והציג דף נייר עליו נכתב: "בשעת הסופה, כשכולנו רעים, יש כיסופים לחיים הפשוטים, וזיקים של תקווה, שיש מי שמגן שבשדרות הארץ עוד נראה אופקים ורודים"
מערכת ice | 
דני קושמרו (צילום מסך קשת 12)
הכוכב האמיתי של 'מלחמת חרבות ברזל', מבין אנשי התקשורת דני קושמרו, מגיש חדשות 12, מנסה לאתר אדם שהכין שיר מיוחד הקשור למלחמה וכולל את שמות הקיבוצים שבהם נטבחו מאות ישראלים.
קושמרו כתב בסטורי שהעלה: "יודעים מי כתב את המילים המרגשות האלה? אשמח לדעת". והציג דף נייר עליו נכתב: "בשעת הסופה, כשכולנו רעים, יש כיסופים לחיים הפשוטים, וזיקים של תקווה, שיש מי שמגן שבשדרות הארץ עוד נראה אופקים ורודים".
אמש הוא זכה לקבל עוד מחווה יוצאת דופן. גבר קעקע את קושמרו על רגלו. ובין היתר עם ד"ש ליחייא סינוואר שחגג לאחרונה את יום ההולדת ה-61 שלו שהמגיש איחל שיהיה גם האחרון.
כזכור, בעמדת השטח הצמודה לשדרות, ממש כמה קילומטרים בלבד מרצועת עזה, הקדיש המגיש ברכה לסינואר ואמר: "יחיא אבראהים חסן סינוואר מציין היום יום הולדת 61, ראש הממשל של החמאס בעזה, אז נברך אותו מכאן, שאמן זה יהיה יום ההולדת האחרון שהוא חוגג בחייו". 
 
גם האיחולים של אופירה אסייג מגיעים עד עזה. מגישת קשת 12 מלווה את המלחמה מיומה הראשון דרך הסטוריז שלה והיא לא חוסכת בביקורת על אף אחד, במיוחד על הממשלה ומטיחה האשמות קשות במקבלי ההחלטות, אבל גם היא הייתה עסוקה בלארגן "איחולי מזל טוב" ליחיא סינוואר שחוגג 61.

לאחר שביקשה מעוקביה: "לאחל לשטן" ליום ההולדת, היא הציגה בסטורי שלה חלק מהאיחולים וכתבה: "ביקשתי מכם לאחל לשטן יום הולדת: ענקים מהחיים, אני מצרפת את כל הברכות ושולחת לאלוהים".
בין האיחולים לסינוואר נכתב: "יום הולדת אחרון עם סרטן במוח", "סרטן בלבלב כל כך מהר עף מהעולם", "סרטן לשטן", "מוות בעינויים רבים כאורך הגלות", "סרטן קטלני שיגמור אותו לאט לאט ובייסורים, בלי טיפול ובלי תרופות"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה