טלוויזיה

יעל בר זוהר מתרסקת: "הלב שלי עצר, לא רוצה ללכת"

בר זוהר התהלכה ברחובות תל אביב והבחינה בקיר שהוקדש לעילי, אחיינו של בעלה גיא זוארץ, שנרצח במסיבה ברעים: "בלי הכנה מוקדמת, הלכתי לפגישה בתל-אביב ופתאום ראיתי את הקיר הזה, שמישהו הקדיש לעילי. ברגע הלב שלי עצר והחסרתי נשימה. בשקט מקפיא מצאתי את עצמי עומדת"
מערכת ice | 
יעל בר זוהר (צילום מסך קשת 12)
גיא זוארץ ואשתו יעל בר זוהר חוו בשבעה באוקטובר טרגדיה משפחתית אדירה, כאשר איבדו את האחיין עילי שהיה אחד מבין הנרצחים במסיבת הטבע ברעים. אמש (חמישי) היא נתקלה בהפתעה לא צפויה ברחוב שגרמה לה לדמוע.
בר זוהר התהלכה ברחובות תל אביב והבחינה בקיר שהוקדש לעילי, אחיינו של זוארץ: "בלי הכנה מוקדמת, הלכתי לפגישה בתל-אביב ופתאום ראיתי את הקיר הזה, שמישהו הקדיש לעילי. ברגע הלב שלי עצר והחסרתי נשימה. בשקט מקפיא מצאתי את עצמי עומדת".

עוד היא סיפרה: "לא רוצה ללכת. רוצה להישאר כל דבר קטן שמחיה את עילי ונותן להרגיש אותו קרוב אני מאמצת קרוב וחזק אלי. עילי אתה בלב שלי לנצח. אמן שלא נרצחתם לחינם ושהחטופים לא סבלו לחינם ושיעשו לרוצחים האלה סוף. להשמיד".
כזכור, בראיון לחדשות הבוקר עם ניב רסקין על האובדן המשפחתי ואיך הם מתמודדים. בר זוהר סיפרה: "עילי הוא הבן של אחות של גיא. הוא האחיין שלנו. כשהייתי מדברת עליו ואומרת 'האחיין של גיא', אז הוא היה ישר אומר - לי מה זה האחיין של גיא? אנחנו לא משפחה, אני לא אחיין שלך? מבחינתי הוא ממש הדם שלי".
לאחר מכן זוארץ ובר זוהר הגיעו בעצמם לנקודה בה עילי נרצח ומצאו פריט שככל הנראה היה שייך לו: "גיא מצא שם קליע של קלצ’ניקוב ואת הדיאודורנט שלך. איפשהו בתת מודע ובדמיון, קיוויתי שאולי אחזור איתך. הלב מסרב לקבל את רוע הגזירה ושהמוות שלך הוא סופי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה