ויראלי

גיא זוארץ שוב מתחת לחופה: "אחד הרגעים המרגשים בחיי"

המגיש סיפר על האירוע המיוחד אליו הוזמן: "בטקס מרגש מוקפים ב500 חיילי גבעתי מהפלוגה של עוז ועם המשפחה והאהובים של הזוג היקר הזה אתמול הם נישאו בחתונה עוצמתית ומרגשת! תודה על הזכות להנחות לכם את הטקס הבלתי נשכח הזה ולשיר לכם את השירים שמרגיש שנכתבו בידיוק עבורכם…"
מערכת ice |  1
גיא זוארץ (צילום פלאש 90/ שלומי כהן)
גיא זוארץ ממשיך להופיע ולחרוך את הבמות בבסיסי צה"ל ומול מפונים או משפחות שכולות כדי לנסות לשמח ולתת אווירה חיובית. הטאלנט של רשת 13 טוען כי אתמול (ראשון) היה אחד הימים המרגשים ביותר שהיו לו בתקופה האחרונה והסביר מדוע.
זוארץ כתב: "עוז היקר, הוקפץ באותה שבת ישר למילואים והתכנונים על החתונה שבאופק נעצרו. במהלך תקופת הלחימה עוז נפצע בעזה. לאחר הפציעה המג״ד שלו החליט שהוא דואג לזה שעוז יתחתן, וכמה שיותר מהר! המג״ד דאג להדרכת חתן בתוך עזה, והפיק את החתונה המרגשת מרחוק כדי שברגע שעוז יצא מזה הוא ונועה בחירת ליבו ינשאו".

עוד המשיך: "בטקס מרגש מוקפים ב500 חיילי גבעתי מהפלוגה של עוז ועם המשפחה והאהובים של הזוג היקר הזה אתמול הם נישאו בחתונה עוצמתית ומרגשת! תודה על הזכות להנחות לכם את הטקס הבלתי נשכח הזה ולשיר לכם את השירים שמרגיש שנכתבו בידיוק עבורכם…".
לסיום ציטט את שירו המוכר של זוהר ארגוב: ״את עולמי עם שחר את לי כל היום, את עולמי בלילה את החלום, את בדמי ברוחי ולבבי, את הניחוח המתוק הפרח בגני״ שכל החיים שלכם יהיו מוארים ושמחים בדיוק כמו אתמול!".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גיא זוורץ
    לירז 11/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה שגיא זוורץ עושה בחתונות זאת לא חתונה בכלל ולא תופס כלום.איזה עוונות עושים .בלי רב בלי דרך ה׳ וגיא זוורץ ממש מתגאה בזה בשטויות שלו.נראה שכל הכלות בתלות לכן ממהרים פךךךךך.אך לא פוחדים מבורא עולם בשדה קרב ? גיא זוורץ מה לא תעשה בשביל כסף .שלא נדע .תמכור בלונים גם בחנוכה עוד כסך יהיה לך .בושה וחרפה .
    סגור