ויראלי

יעל בר זוהר נשברת בדמעות בראיון: "תקופה קשה, זה מציף"

המגישה סיפרה לניב רסקין על האובדן של אחיינה שנרצח על ידי מחבלי חמאס: "הם יצאו ב-4:30 בבוקר מהבית, הגיעו לשם בערך ב-6:00, הם רק התיישבו והתחילו הטילים. זה שטח אז לא שומעים את האזעקות, הם ראו טילים אבל לא ידעו שיש מחבלים רוצחים בדרך. הם נכנסו לאוטו ונסעו וכנראה שהם היו בין שני המכוניות הראשונות שרצחו"
מערכת ice | 
יעל בר זוהר (צילום מסך קשת 12)
ניב רסקין ראיין היום (שלישי) את יעל בר זוהר שחזרה לפאנל בחדשות הבוקר של קשת 12 אחרי שבועות של אבל קשה בעקבות הרצח של אחיינה במסיבת הטבח ברעים, עילי, והיא התקשתה לעצור את הדמעות בזמן שדיברה עליו.
בר זוהר שראתה את הסרטון שקפץ על עילי אמרה: "תקופה קשה ואנחנו עדיין בה. זה קשה מאוד, אני יודעת שנדבר על זה וזה ישר מציף, אז אני מתנצלת. זה הבן של אחות של גיא, הוא אחיין שלנו. תמיד שאני מדברת עליו הייתי אומרת שהוא אחיין של גיא, הוא היה אומר 'מה זה אחיין של גיא? אנחנו משפחה, אני לא אחיין של אף אחד. אני וגיא 20 שנה, הוא מהדם שלי, זוכרת אותו ילד, הוא הילד הכי מתוק בעולם, אני רוצה להגיד שהוא גדל להיות גבר, אבל אני מרגישה שהוא נקטף לפני בגיל 27".

"הוא נסע למסיבה ובכלל לא ידענו האמת. גילינו את זה כשאיבדנו איתו קשר, בהתחלה קיווינו שהוא מסתתר. הוא בדרך כלל לא הולך למסיבות כאלה. הוא היה עם עוד שני חברים באוטו, קיבלתי טלפון מאמא של אחד החברים שאמרה שהיא דיברה איתם פעמיים ובכלל לא היינו בארץ ולא הבנו את גודל האירוע ואז צללנו לטירוף הזה וחיפשנו אותם".
מתי הבינו כי הוא לא בחיים: "הם יצאו ב-4:30 בבוקר מהבית, הגיעו לשם בערך ב-6:00, הם רק התיישבו והתחילו הטילים. זה שטח אז לא שומעים את האזעקות, הם ראו טילים אבל לא ידעו שיש מחבלים רוצחים בדרך. הם נכנסו לאוטו ונסעו וכנראה שהם היו בין שני המכוניות הראשונות שהמחבלים רצחו, היו כמה רכבים אחריהם שכנראה ניצלו בנס ולחמוק כי הם סיפרו לנו את הרגעים האחרונים".
 
לסיום הודתה: "אנחנו נאחזים בזה שהם לא הספיקו להבין מה קרה וזה היה מהיר, שהם שמחו בנסיעה ובמסיבה. אנחנו מתגעגעים אליו המון, קשה לעכל, כי הוא היה בחור שמח ומדהים, כל הצעירים שנרצחו כמובן, כל הקורבנות של הטבח הבלתי נתפס הזה, זה קשה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה