טלוויזיה

דרמה אצל ניב רסקין: המרואיין הותקף בטיל בשידור חי

איתן דוידי, יו"ר מושב מרגליות בדיוק אמר בראיון לקשת 12: "אני מבקש מפה ופונה לממשלת ישראל לשנות את המשוואה הזו". ברגע הזה נורה הטיל מכיוון לבנון ודוידי נמלט כדי לתפוס מחסה, כאשר רסקין אומר באולפן: "וואו וואו, איתן אתה בסדר?"
מערכת ice | 
ניב רסקין (צילום מסך קשת 12)
איתן דוידי, יו"ר מושב מרגליות חווה היום (ראשון) רגע מפחיד ביותר בזמן הראיון לניב רסקין ב'חדשות הבוקר' של קשת 12, כאשר בעודו מדבר על ההתחממות בגזרה הצפונית עם לבנון, נורה טיל נ"ט לאזור שבו התראיין.
דוידי אמר בין היתר: "אתם רואים מאחוריי את הנכס שיושבים בו חיזבאללה, טענתי במשך כל השבוע הסיבה שאנחנו עדיין חיים היא שהם עדיין לא יודעים להרוג אותנו. מה הבעיה בשבילו בכינון ישיר להוריד אותך?"

עוד הוא הוסיף: "מה הבעיה? אין שום בעיה? אני מבקש מפה ופונה לממשלת ישראל לשנות את המשוואה הזו". ברגע הזה נורה הטיל מכיוון לבנון ודוידי נמלט כדי לתפוס מחסה, כאשר רסקין אומר באולפן: "וואו וואו, איתן אתה בסדר?".
 
יש לציין כי רק היום הוכרז על ידי רשות החירום הלאומית (רח"ל) וצה"ל על הוספת 14 יישובים נוספים לתכנית להתפנות תושבי הצפון במימון המדינה. הוספת היישובים אושרה על ידי שר הביטחון יואב גלנט, ופיקוד הצפון עדכן לפני זמן קצר את ראשי המועצות בהחלטה. התוכנית תנוהל ע"י הרשויות המקומיות, משרד התיירות ורח"ל במשרד הביטחון. היישובים שנוספו לתוכנית הם: שניר, דן, בית הלל, שאר ישוב, הגושרים, לימן, מצובה, אילון, גורן, גרנות הגליל, אבן מנחם, סאסא, צבעון ורמות נפתלי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה