תקשורת ומדיה

כוכבת 'האח הגדול' זועמת: "מקבלת קללות כמו 'זו** חמאס'"

רנין בולוס, משתתפת העונה הראשונה של 'האח הגדול', חשפה כי סופגת קללות אחרי שקראה אמש 'הכיבוש חייב להסתיים': "יודעת שאני אמשיך לקבל קללות כמו "זונת חמאס" כשאזכיר את הסבל בעזה, אבל זה לא יעזור לכם, אני לא מוותרת על האנושיות שלכם"
תום נחום | 
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
אחרי שהתייחסה אמש (שני) לדבריו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון נגד הכיבוש וקראה בעצמה לסיום הכיבוש ברצועת עזה, משתתפת העונה הראשונה של 'האח הגדול', רנין בולוס, מגיבה לביקורות שקיבלה בעקבות הציוץ המדובר שהעלתה.
בולוס כתבה כך בציוץ שהעלתה בעקבות התגובות שקיבלה לציוץ בנוגע לכיבוש: "אני יודעת שאתם כועסים עליי כשאני מראה את הצד השני, ואני יודעת שאני אמשיך לקבל קללות כמו "זונת חמאס" כשאזכיר את הסבל בעזה, אבל זה לא יעזור לכם, אני לא מוותרת על האנושיות שלכם, כי אני יודעת שהיא קיימת, אני אמשיך לנסות לעורר אותה".
 

כזכור, אמש (שני) כתבה בולוס לצד סרטון של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון לצד ראש הממשלה הנוכחי בנימין נתניהו מדבר על הכיבוש וכתבה כך: "אף אחד לא יכול להאשים את אריאל שרון או את זה שלידו בשמאלנות נכון? ועדיין, שרון ידע טוב מאוד שאם רוצים שישראל תמשיך להתקיים, הכיבוש חייב להסתיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה