תקשורת ומדיה

כוכבת 'האח הגדול' מקבלת איומים: "שחמאס יחטוף את ילדייך"

טל גלבוע, זוכת העונה השנייה של 'האח הגדול', חשפה הודעה קשה שקיבלה בעקבות הופעתה ב'המקור' של חדשות 13: "מאחל לך שבקרוב בעזרת השם חמאס יבצע חטיפה של ילדייך. צבועה, לקקנית, מכוערת, רפש"
תום נחום | 
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
טל גלבוע, פעילת הימין המקורבת למשפחת נתניהו ומייעצת לראש הממשלה נתניהו לזכויות בעלי חיים וכמו כן, גם זוכת העונה השישית של 'האח הגדול', שאחיינה גיל דלאל נחטף לעזה, חושפת את התגובות הקשות שהיא סופגת לאחר שהופיעה בתוכנית 'המקור' של רביב דרוקר בחדשות 13.
גלבוע חשפה את ההודעות התוקפניות שקיבלה בעקבות דבריה, כאשר משתמש בשם חיים היימן, כתב לה כך: "מאחל לך שבקרוב בעזרת השם חמאס יבצע חטיפה של ילדייך. צבועה, לקקנית, מכוערת, רפש".
גלבוע כתבה כך: "כשהחלק שלי עלה בתכנית "המקור" של רביב דרוקר לא הבנתי את המניפולציה, את העריכה, היה ברור לי שמבינים את הקונוטציה, אחיין שלי חטוף בעזה ומגיעים אנשים זרים ממתוגים פוליטית וכשמבקשים מהם לא, הם פשוט יורקים את השנאה שלהם. לא קלטתי את העריכה שהורידו את ההתחלה, לא את הכותרת, "יועצת רה"מ". טינופות פה בטוויטר חגגו על זה, וגם כשתיקנו אותם זה לא עזר, מה פתאום אני מעזה לומר להם את האמת - שהם זונות של טרגדיות?".
"מה זו השפה הזו לעומת הניצול הפוליטי של הגיהינום שלנו? מאז עשרות כאלו גם לפלאפון האישי שלי. "המקור", אחר כך "ישראל היום", מאיה בצלאל, איזה דני גלנט אחד, איריס בוקר אחת ואז גילינו שיש כאלו שמותר להם להגיד הכל כי הם אומרים את הדברים "הנכונים" ויש בני משפחה שמותר לעשות להם הכל כי גם פה יש צד נכון וצד מעפן, ההתנשאות הרגילה. כמה צביעות מכוערת".
 
כזכור, בשבוע שעבר גלבוע תקפה חלק מהמסרים שהועברו בהפגנה לשחרור החטופים ואמרה בשיחה ב'שומר סף' עם ד"ר גדי טאוב ברדיו גלי ישראל (94FM) כך: "היה שלט עם משפט של ״הפקרתם אותנו״ ועוד שלט עם משפט ״אתם נותנים לנו למות בשבי…״, אלו מסרים שתואמים את הלוחמה הפסיכולוגית של חמאס אחד לאחד. זה מטריף את הדעת. אני לא מבינה את הברברת הבלתי נגמרת סביב עסקאות, על מה מוכנים לשלם וכמה ומה לא ומה כן, אני חושבת שיש אנשים שמבינים בזה קצת יותר מאיתנו, זה פשוט ביזיון".
"יש שלטים שלא קשורים למטה החטופים, אנחנו לא יודעים מטעם מי הוא. השלטים של ׳עכשיו עכשיו עכשיו׳, מה זה? יש למישהו ספק שיש אחד במדינת ישראל שלא רוצה להחזיר כמה שיותר מהר את החטופים? יש אנשים מכח קפלן שמתלבשים על המקום הכי קל, מה קרה? משעמם לכם? אין הפגנות? חד משמעית התלבשו על המאבק הזה, שקמה ברסלר ׳הולכת להחזיר אותם עכשיו׳? זו בדיחה עלובה".
כזכור, אחד הנסיונות המדוברים להעלאת המודעות לשחרור החטופים הצליח לעורר זעם רב, כאשר שלט פרסום שנקנה במגדלי עזריאלי מציג כעת את הכיתוב הבא למען השבת החטופים ונגד ממשלת נתניהו: "קודם טיפחתם את החמאס, אחר כך הפקרתם אותנו. עכשיו תיתנו לחטופים למות בשבי? עסקה עכשיו". הניסוח הבוטה של ההודעה המדוברת המופיעה על שלט החוצות בעזריאלי הצליח לעורר זעם גדול ברשתות החברתיות.

גלבוע הגיבה בזעם גדול וכתבה בטוויטר (X.COM) שלה כך: "בלי לצנזר מילים, מי שאחראי לקמפיין הזה הוא משת"פ של החמאס-דאעש. נקודה. מטומטמים, חסרי אחריות, נמאסתם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה