ויראלי

כוכבת האח הגדול חושפת את המעצר: "נאזקתי בידיים וברגליים"

זוכת העונה השישית של 'האח הגדול', טל גלבוע, התייחסה למעצר האלים לפני כ-11 חודשים ולכתב האישום שהוגש נגדה לפני יומיים על רקע העימות עם פעילת 'יש עתיד': "היא החלה לצרוח ונתנה לי מכה בראש עם הדגל. התקרבתי אליה ואמרתי לה 'את לא מתקרבת אליי יותר!' היא בתגובה ירקה לי בפרצוף. השוטר דיבר איתה במשך חצי שעה והחליט לעכב אותי לחקירה, אמרתי לו 'לא הבנתי, אתה משטרת ישראל או משטרת יש עתיד?'. השוטר מאוד התעצבן שלא נכנסתי מיד לניידת, והתחיל שם מעצר אלים מאוד. הוא קרע לי את הצורה בזמן שהבחורה הולכת הביתה ואני עצורה ואזוקה ידיים ורגליים"
תום נחום |  5
זוכת האח הגדול חושפת את המעצר (צילום מסך רשת 13, vecteezy)
כ-11 חודשים אחרי שזוכת העונה השישית של האח הגדולטל גלבוע נעצרה על ידי המשטרה לאחר שלפי החשד תקפה מפגינים וירקה על פעילים פוליטיים, גלבוע חשפה היום (רביעי) בשיחה עם ד"ר גדי טאוב ב'שומר סף' ברדיו גלי ישראל (94FM) כי לפני יומיים הוגש נגדה כתב אישום, והחליטה לחשוף את סיפור המעצר מהצד שלה.
במסגרת השיחה אמרה גלבוע כך: "זה קרה בתקופת הבחירות, כשהייתי אחראית על קמפיין השטח של הליכוד. לאחר שתליתי שלטים על גשר לא רחוק מביתי הגיעה פעילה של 'יש עתיד' ומאוד כעסה על כך שלא נותר לה מקום בגשר, היא קראה לשוטר שאמר לה 'גברת, בפעם הבאה תבואי מוקדם ותתפסי מקום'. אני עומדת שם ומנופפת בדגל והיא מתעקשת לעמוד לידי. באיזשהו שלב הדגלים שלנו התנגשו, אמרתי לה סליחה כי ידעתי עם מי יש לי עסק, היא החלה לצרוח ונתנה לי מכה בראש עם הדגל. התקרבתי אליה ואמרתי לה 'את לא מתקרבת אליי יותר!' היא בתגובה ירקה לי בפרצוף".
 
"שתינו הזמנו משטרה, אחרי שהשוטר הגיע ודיבר איתה במשך חצי שעה הוא ניגש אליי ואומר לי את מעוכבת לחקירה. הבהרתי לו שאני הזמנתי את המשטרה והוא עונה לי 'אני נעניתי לקריאה שלה..' אז אמרתי לו 'לא הבנתי, אתה משטרת ישראל או משטרת יש עתיד?'. השוטר מאוד התעצבן שלא נכנסתי מיד לניידת, והתחיל שם מעצר אלים מאוד. הוא קרע לי את הצורה בזמן שהבחורה הולכת הביתה ואני עצורה ואזוקה ידיים ורגליים. אחרי שעתיים שוחררתי ללא תנאים - והנה לפני יומיים קיבלתי כתב אישום".
המשטרה עצרה את גלבוע, פעילת ליכוד בולטת מכפר סבא בחשד שירקה לעבר פעילים פוליטיים וסירבה לעיכוב. על מעצרה הוחלט לאחר ששוטרי התחנה בעיר פתחו בסריקות עם קבלת דיווח בגין תקיפת פעילים פוליטיים בעיר. לפי החשד, בת ה-44, פעילה מוכרת מהתקשורת, תקפה אותם וירקה עליהם. שוטרים שהגיעו למקום ביקשו לעכב אותה לחקירה בתחנת המשטרה ומשסירבה, נאלצו לעצור אותה לחקירה.
הבחירות לכנסת ה-25 מלוות במקרי אלימות לא מעטים. המקרה הבולט אירע לפני כחודש כאשר פעיל הליכוד רמי בן יהודה, תועד כשהוא תוקף באגרוף מפגין נגד בנימין נתניהו במחלף חמד. לטענת בן יהודה, לפני התקיפה, אחד המפגינים פגע בראשו עם מקל. בעקבות הסרטון, בליכוד אמרו כי "לא יקבלו שום אלימות" וכי בן יהודה הושעה מפעילות במפלגה. "מכונת הרעל מסיתה והתומכים הנאמנים יוצאים לחפש דם של מפגינים. נגמרו הימים בהם האלימות וההסתה שלהם הרתיעו אותנו" נמסר אז מהמפגינים.
עוד אמרו המפגינים כי: "התשובה שלנו לכל ביביסט אלים שתוקף מפגינים – עוד גשרים ועוד מוקדי הפגנות המוניים בכל רחבי הארץ. חזרנו לגשרים ולצמתים כדי לוודא שהנאשם לא יחזור לשלטון". 
 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אפרופו נאשם וגשרים
    דוד 09/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מצידנו אתם לא רק יכולים להשתולל מעל הגשרים אתם יכולים גם לקפוץ מעל הגשרים אם תרצו אבל מי שאתם מכנים כנאשם הוא כן יחזור לשלטון וכן ימשיך לנהל את המדינה כטוב שיש כיום בין מנהיגי הדמוקרטיות
    סגור
  • חחח
    עובד 10/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקווה שהתפקחת
    סגור
  • 3.
    מי ישמע זו פעם ראשונה שעוצרים אותה...
    אני 09/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפני שהנל הפכה לגברת לק של ביבי היו עוצרים אותה כל שני וחמישי כשהיתה יוצאת למלחמות למען בעלי החיים....היום היא נהנת ממלחמות אגו ....
    סגור
  • 2.
    טל גלבוע מטורפת עם קבלות,קן הקוקייה זה בדיחה לידה. (ל"ת)
    מגיע לך 09/2023/13
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 1.
    כתבה מעוותת
    יומי 09/2023/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יסביר לי הכותב ה"מכובד" איך לא נקלע לידו מידע על תקיפת השר לוין ע"י מפגינים אנרכיסטים שדחפו עגלת אשפה אל עבר מכוניתו(מצולם ) ומצא רק מפגיני ליכוד
    סגור