תקשורת ומדיה

זוכת האח הגדול זועמת: "משת"פ של חמאס-דאע"ש, מטומטמים"

זוכת העונה השישית של 'האח הגדול', טל גלבוע, זועמת על רקע שלט החוצות במגדלי עזריאלי 'קודם טיפחתם את החמאס, אחר כך הפקרתם אותנו. עכשיו תיתנו לחטופים למות בשבי? עסקה עכשיו', ותקפה: "משת"פ של חמאס-דאע"ש, מטומטמים חסרי אחריות"
תום נחום | 
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
מלחמת חרבות ברזל נכנסה היום (שני) ליומה ה-38, כאשר בעוד עם ישראל כולו עדיין מתאבל על מותם של לפחות 1,400 נרצחים, כמו גם על לוחמי צה"ל שנפלו בקרב ברצועת עזה, בעוד המאמצים להשבת 243 החטופים המוחזקים בשבי חמאס ברצועת עזה, או לכל הפחות להעלאת המודעות לדרישה להשבתם, נמשכים.
עם זאת, אחד הנסיונות המדוברים הצליח לעורר זעם רב, כאשר שלט פרסום שנקנה במגדלי עזריאלי מציג כעת את הכיתוב הבא למען השבת החטופים ונגד ממשלת נתניהו: "קודם טיפחתם את החמאס, אחר כך הפקרתם אותנו. עכשיו תיתנו לחטופים למות בשבי? עסקה עכשיו". הניסוח הבוטה של ההודעה המדוברת המופיעה על שלט החוצות בעזריאלי הצליח לעורר זעם גדול ברשתות החברתיות.

טל גלבוע, פעילת הימין המקורבת למשפחת נתניהו ומייעצת לראש הממשלה נתניהו לזכויות בעלי חיים וכמו כן, גם זוכת העונה השישית של 'האח הגדול', הגיבה בזעם גדול וכתבה בטוויטר (X.COM) שלה כך: "בלי לצנזר מילים, מי שאחראי לקמפיין הזה הוא משת"פ של החמאס-דאעש. נקודה. מטומטמים, חסרי אחריות, נמאסתם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה