ויראלי

כוכבת 'האח הגדול' מגיבה לסערה: "לא צריך לסקול באבנים"

משתתפת העונה ה-12 של 'האח הגדול', הדוגמנית ליה טאי אהרוני, הגיבה לסערת הפוסט של הזמר ליאור נרקיס שהציע לאמץ את הילדה אביגיל עידן ששוחררה משבי חמאס: "כולה ניסה לעשות טוב יצא קצת עקום, לא צריך לסקול באבנים"
תום נחום | 
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
ליאור נרקיס התכוון לטוב והצליח לגרום לבלגן. פוסט "האימוץ" של ליאור ואשתו ספיר נרקיס שעורר סערה ונמחק אחרי לא הרבה זמן בשל בקשת המשפחה של אביגיל עידן ששוחררה אמש (ראשון) משבי החמאס.
.
הכל החל כאשר ליאור נרקיס פירסם פוסט בו הוא ואשתו ספיר מעוניינים לאמץ את אביגיל עידן שהוחזקה בשבי החמאס ושני הוריה נרצחו ששוחררה הערב. דקות לאחר פרסום הפוסט, הרשת רעשה בעיקר בעקבות העבודה שלאביגיל שני אחים גדולים שנשארו בחיים ונמצאים אצל המשפחה המורחבת.
 
מי שהגיבה לאחר המתקפות הרבות שספג נרקיס ברשת בעקבות הפוסט השנוי במחלוקת היא הדוגמנית ליה טאי אהרוני, משתתפת העונה ה-12 של 'האח הגדול', אשר כתבה בעקבות הפוסט והתגובות הקשות לו כך: "כולה ניסה לעשות טוב יצא קצת עקום, לא צריך לסקול באבנים".
בפוסט כתב נרקיס: "ספיר ואני מבקשים לאמץ לחיק משפחתנו את אביגיל היקרה שימים ולילות שלמים ראינו כל עם ישראל את החיוך המתוק שלה מול עינינו, יחלנו לרגע שהיא וכל שאר החטופים יחזרו הביתה, מתפללים בשביל כולם. אני מבקש מנציג המשפחה ליצור עמנו קשר".
אביב גפן בחר להשפיל את הזמר על אף כוונתו הטובה וכתב: "הייתי שמח לאמץ את חוסר המודעות של ליאור נרקיס אבל אין לי בית מספיק גדול", העיתונאית אפרת פינקל כתבה: "דלפ מארץ הדלפים: ליאור נרקיס כנראה לא ידע שיש אחים. הוא התכוון למשהו טוב". אלמוג בוקר בתגובה: "היא לא צריכה משפחה מאמצת. בטח לא משפחה מאמצת בשיטת ריאליטי".

לאור בקשת המשפחה, ליאור נרקיס מחק את הפוסט וכתב: ״הכוונה היתה טהורה ואמתית, כתבתי את מה שכל עם ישראל מרגיש, אין אדם בישראל שלא מוכן לעשות הכל למען אביגייל ולמען כל שאר החטופים. נשמח ללוות את המשפחה בכל דבר שהם צריכים. מתפללים לשיחרור כל החטופים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה