קריירה ולימודים

ליאור נרקיס בג'וב חדש: איפה יפתח "אולם אירועים" מפנק?

הזמר הוותיק שחיתן כבר זוג אחד בחצר ביתו, מציע אחת לשבוע במשך החודשיים הבאים את הוילה שלו בסביון לחתונות של לוחמי צה"ל שמעוניינים לקבל אירוע ברמה הכי גבוהה שיש בשווי של עשרות אלפי שקלים כולל כל ההוצאות והארגון וכולל הופעה של נרקיס עצמו בהתנדבות מלאה
מערכת ice |  1
הופעת ענק של נרקיס (צילום אור גפן)
אחרי שעשה זאת היום (חמישי) בפעם הראשונה. ליאור נרקיס עם הצעה חמה מהתנור לכל הזוגות הצעירים שכרגע לוחמים עבור צה"ל במלחמת 'חרבות ברזל'. אם אתם רוצים לקיים את החתונה שלכם ואין לכם את האפשרות, האולם, הכסף או היכולת, הוא יעשה זאת עבורכם.
על פי הדיווח של יפעת הללי ממאקו, הזמר הוותיק שחיתן כבר זוג אחד בחצר ביתו, מציע אחת לשבוע במשך החודשיים הבאים את הוילה שלו בסביון לחתונות של לוחמי צה"ל שמעוניינים לקבל אירוע ברמה הכי גבוהה שיש בשווי של עשרות אלפי שקלים.

החתונה כוללת את המתחם היפה ורחב הידיים בחצר של משפחת נרקיס, כולל כל ההוצאות והארגון וכולל הופעה של נרקיס עצמו בהתנדבות מלאה, בכל אחת מהחתונות שתסגר בחצר ביתו עד לסיום השנה הנוכחית.
הפעם הראשונה שלו גם כללה אורחת כמו אופירה אסייג שסיפרה: "כמו שאני התרגשתי היום, לא התרגשתי המון המון זמן. ליאור וספיר נרקיס, לקחו את הבית שלהם והפכו אותו לאולם אירועים. הביאו את שלומי שבת והכניסו חתן וכלה, שניהם לוחמים, וואוו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נרקיס
    מאמין 11/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תפתח ברחוב קפלן בתל אביב כי רק משם יהיו לך לקוחות אתה מחוק אצלנו אפס מאופס
    סגור