ויראלי

ליאור נרקיס מרגש את אופירה אסייג: זו ההפתעה המטורפת שהכין

אסייג סיפרה על המחווה הגדולה של הזמר ליאור נרקיס: "כמו שאני התרגשתי היום, לא התרגשתי המון המון זמן. ליאור וספיר נרקיס, לקחו את הבית שלהם והפכו אותו לאולם אירועים. הביאו את שלומי שבת והכניסו חתן וכלה, שניהם לוחמים, וואוו"
מערכת ice |  2
ליאור נרקיס (צילום טל עבודי)
אחרי הדברים הקשים שכתב נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו שמתחיל לאבד תומכים שלו, ליאור נרקיס שהסתבך גם בגלל הופעה לא שגרתית שלו לעיניי חיילים רבים, ולא במובן התרבותי של המילה כאשר אמר קללות קשות על עזה: "עזה יא בת זונה, עזה יא שחורה, יא פח זבל, עזה יא שרמוטה, עזה יא בת אלף זונה, כוס על האמאמאמא שלך עזה, עזה יא בת זונה", היום (חמישי) עשה מעשה אצילי ומרגש במיוחד.
מתברר שהזמר הכניס בברית הנישואין בביתו, זוג מילואמיניקים שעצרו לרגע את הלחימה ונהנו מאירוח כיד המלך מהזמר, שדאג לאוכל, למוזיקה טובה כאשר הזמין חבר טוב לשיר להם וגם אופירה אסייג הייתה שם להתלהב.
אסייג סיפרה: "כמו שאני התרגשתי היום, לא התרגשתי המון המון זמן. ליאור וספיר נרקיס, לקחו את הבית שלהם והפכו אותו לאולם אירועים. הביאו את שלומי שבת והכניסו חתן וכלה, שניהם לוחמים, וואוו".
כזכור, נרקיס הסתבך לאחר מכן אחרי שהרשת החברתית הפופולרית טיקטוק, אליה העלה את הסרטון המדובר, החליטה למחוק את הסרטון שלו מהרשת. טיקטוק כתבה אחרי שהסירה את הסרטון המדובר של ליאור נרקיס מחשבון הטיקטוק הפרטי שלו המונה עשרות אלפי עוקבים כי הסיבה לכך היא "דברי שנאה והתנהגות מתועבת".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אופירע
    ללי 11/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי ביקש את תגובתך תמיד משביתה שמחות.תרגעי ....נמאסת!!!
    סגור
  • 1.
    הכל לשם הפרסום........
    חיים 11/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נרקיס וקובי פרץ מתעדים את עצמם לשם הפרסום והכבוד, כשנותנים אז נותנים בסתר . בושה
    סגור