תקשורת ומדיה

כוכבת 'האח הגדול' על המלחמה בעזה: "הכיבוש חייב להסתיים"

משתתפת העונה הראשונה של 'האח הגדול', רנין בולוס, התייחסה לאמירותיו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון נגד הכיבוש: "שרון ידע טוב מאוד שאם רוצים שישראל תמשיך להתקיים, הכיבוש חייב להסתיים". וגם: מה אמרה על שחרור החטופים?
תום נחום |  4
האח הגדול (צילום פייסבוק/ האח הגדול)
עסקת החטופים כמעט הושלמה ואחרי שהחלה הפסקת האש הזמנית בין ישראל חמאס ושוחררו כבר 40 מהשבויים הישראלים, היום (שני) תתבצע הפעימה האחרונה. צה"ל נערך לכל תרחיש במסגרת המלחמה בעזה שנכנסה ליומה ה-52, אך נמצאת בהפסקה ואחרי חשיפת המנהרות בשיפא, כרגע במערכת הביטחון דרוכים לקראת הימים הקרובים.
בתוך כך, לאחר הפעימה השלישית לשחרור החטופים אמש (ראשון), רנין בולוס, משתתפת העונה הראשונה של תוכנית הריאליטי 'האח הגדול', שסיימה את העונה במקום התשיעי והמכובד, התייחסה לשחרור החטופים וכתבה כך בציוץ שהעלתה לחשבון הטוויטר (X.COM) שלה: "מסתכלת על הילדים שחזרו הביתה והלב מתפוצץ מאושר, בבקשה תנסו להסתיר מהילדים האלה שהיו ישראלים שהצביעו נגד החזרתם הביתה. הם הופקרו כבר פעם אחת, אל תגלו להם שהיו כאלה שרצו להפקיר אותם שוב".

עוד כתבה לצד סרטון של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון לצד ראש הממשלה הנוכחי בנימין נתניהו מדבר על הכיבוש וכתבה כך: "אף אחד לא יכול להאשים את אריאל שרון או את זה שלידו בשמאלנות נכון? ועדיין, שרון ידע טוב מאוד שאם רוצים שישראל תמשיך להתקיים, הכיבוש חייב להסתיים".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ונכריז ריבונות על עזה ואיוש (ל"ת)
    נסיים את הכיבוש 11/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    רנין (ל"ת)
    אסתי 11/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אשה זולה ועלובה. (ל"ת)
    יעקב 11/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    שחקנית מבולבלת
    דרומי 11/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    את כמו חתול ליד קערת השמנת - אי אפשר לבטוח בך
    סגור