תקשורת ומדיה

ינון מגל ובן כספית מפתיעים: זה מה שיקרה מחר

אחרי תקופה ארוכה בה נמנעו מלשדר ביחד את תוכניתם ברדיו 103FM, ינון מגל ובן כספית יחזרו מחר לשידור משותף, כאשר מגל כבר מחמם מנועים: "מחר. זק"א נכנסו לכוננות"
תום נחום | 
בן כספית ינון מגל (צילום גיא גלעד עבור 103fm)
אחרי תקופה ארוכה בה נמנעו מלשדר ביחד בתוכניתם ברדיו 103FM והסתפקו בעקיצות הדדיות וקרבות טוויטר (X.COM) מזדמנים, מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, ומגיש 'פגוש את העיתונות' ופאנליסט חדשות 12, בן כספית, יחזרו מחר (שלישי) לשדר ביחד - והרוחות כבר מתחילות להתחמם, כאשר מגל העלה לטוויטר תמונה של שניהם וכתב: "מחר. זק"א נכנסו לכוננות".
 
כל זאת כשבועיים לאחר שמגל החליף את תמונת הפרופיל שלו בטוויטר לתמונה בה פניו מודבקות על תמונה מצוירת של דמות צבאית שרירית, המזכירה במקצת את רמבו מסרטיו של סילבסטר סטאלון, כאשר מי שקצת פחות התחבר לתמונת הפרופיל החדשה של מגל הוא בן כספית, שכתב עליו: "זה יכול להיות הלוגו של ממשלת הימין על מלא-מלא. מלא פוזה".
 
בנוסף, מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14ינון מגל, הגיב לנאומיהם של נתניהו, גנץ וגלנט וכתב בטוויטר (X.COM) שלו כך: "אם אני מבין נכון, אז הדיל הוא כזה: בני גנץ משחק אותה ממלכתי, נכנס לממשלה, נואם על כלל ישראל, ובכל הזדמנות תוקע לנתניהו סכין בגב קלאסה". מי שעקץ את מגל, הוא שותפו לתוכנית ב-103FM, מגיש 'פגוש את העיתונות' ופאנליסט חדשות 12בן כספית, שכתב כך בתגובה: "כששידרנו יחד, הוא נשבע שלא נוגע באלכוהול. כי אין הסבר אחר".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה