תקשורת ומדיה

אחרי שטראוס: ינון מגל מכריז חרם על בנק מזרחי טפחות?

מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, סימן: "מדהים שגם בזמן מלחמה יש מי שממשיך להחרים את צופי ערוץ 14 ולמנוע מהם מידע כלכלי חשוב. כן בנק מזרחי - טפחות (אותה בעלות של קשת 12...) אני מדבר גם עליכם"
תום נחום |  1
בנק מזרחי טפחות וערוץ 14 (צילום Magma Images, מסך ערוץ 14)
כאשר מדינת ישראל עדיין מלקקת את הפצעים ומתאחדת סביב זכרם של 1,400 הנרצחים במתקפת הטרור הרצחנית של מחבלי חמאס ב-7 באוקטובר, מלחמת 'חרבות ברזל', שנכנסה היום (חמישי) ליומה ה-51, ממשיכה לאחד את עם ישראל, אך דווקא לאחר שינון מגל הכריז על סיום החרם על שטראוס, נראה כי מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14 בדרך לחרם נוסף - על בנק מזרחי טפחות.
מגל העלה ציוץ תוקפני לחשבון הטוויטר (X.COM) שלו נגד בנק מזרחי טפחות וכתב: "מדהים שגם בזמן מלחמה יש מי שממשיך להחרים את צופי ערוץ 14 ולמנוע מהם מידע כלכלי חשוב. כן בנק מזרחי - טפחות (אותה בעלות של קשת 12...) אני מדבר גם עליכם". כמו כן, מגל גם פרסם לינק למייל לתלונות ולפניות הציבור של הבנק.
 
 
מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14ינון מגל, הצהיר לפני שבועיים וחצי בחגיגיות על סיומו של החרם אותו הוביל נגד שטראוס בעקבות חרם המפרסמים של שטראוס, שהקפיאה את פרסומיה בערוץ 14 בעקבות סערת דבריו של עו"ד ארי שמאי על יגאל עמיר: "תודה לשטראוס שחזרו לשדר בערוץ 14. זה באמת לא הזמן עכשיו למלחמות, אקנה לי הערב מילקי".
 
כזכור, על רקע הניתוקים משירות תמי 4 במסגרת החרם שהכריז מגיש 'הפטריוטים' ינון מגל נגד שטראוס בעקבות חרם המפרסמים אותו הובילה שטראוס נגד ערוץ 14, ולאחר שבתקשורת החרדית הצטרפו גם הם לחרם - כאשר חלק סירבו לפרסם אצלם את הפרסומות של שטראוס וחלק גם החליטו להסיר את הפרסומות, ינון מגל לא עצר והמשיך לתפעל את החרם גם לפני ואחרי ראש השנה.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תום נחום, אם אתה יוצא נגד ינון מגל
    רו 11/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדוע אתה לא יוצא נגד מזרחי-טפחות? להם מותר להחרים בזמן מלחמה ש"עדיין מלקיים את הפצעים"? אני לא לועגת לטרגדיה שעברנו, אני לועגת לך, כאילו אכפת לך מהטבח ומהפצעים, כי אם כן, אז תטיף גם למזרחי טפחות שהם מחרימים ערוץ וציבור שלם, אתה אפילו לא מפריך את מה שינון טען נגד מזרחי טפחות, אלא רק הזדמנות בשבילך ודומיך להשלתח בימין, אבל אתה לא תטיף למזרחי טפחות, כי הכל מפוזיציה שאתה ודומיך עושים, כן, גם אחרי טבח נורא כזה ובזמן מלחמה...
    סגור