תקשורת ומדיה

בן כספית בעקיצה מזלזלת נגד ינון מגל: "מלא פוזה"

מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, החליף את תמונת הפרופיל שלו בטוויטר (X.COM) לתמונה הומוריסטית סטייל רמבו, בן כספית הגיב בזלזול: "זה יכול להיות הלוגו של ממשלת הימין על מלא-מלא. מלא פוזה"
תום נחום |  6
ינון מגל, בן כספית (צילום פלאש 90/ יוסי זליגר, טוויטר/ בן כספית)
אחרי שבראשון בערב, בעת תדרוך כתבים מדיניים, ראש הממשלה בנימין נתניהו הצהיר כי "ביום שאחרי יבחנו את הקשר בין הסרבנות לבין מהלכי סינוואר". מאוחר יותר צייץ כי "חמאס פתח במלחמה נגדנו כי הוא רוצה להרוג את כולנו ולא בגלל שום ויכוח בתוכנו", החל קרב טוויטר (X.COM) בין ינון מגל ובן כספית, שנמשך גם היום (שלישי) בין השניים.
תחילה, מגל החליף את תמונת הפרופיל שלו בטוויטר לתמונה בה פניו מודבקות על תמונה מצוירת של דמות צבאית שרירית, המזכירה במקצת את רמבו מסרטיו של סילבסטר סטאלון, כאשר מי שקצת פחות התחבר לתמונת הפרופיל החדשה של מגל הוא בן כספית, שכתב עליו: "זה יכול להיות הלוגו של ממשלת הימין על מלא-מלא. מלא פוזה".
 
כאמור, על רקע הצהרות נתניהו וגנץ, מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, התייחס לנושא וכתב בטוויטר (X.COM) שלו כך: "אם אני מבין נכון, אז הדיל הוא כזה: בני גנץ משחק אותה ממלכתי, נכנס לממשלה, נואם על כלל ישראל, ובכל הזדמנות תוקע לנתניהו סכין בגב קלאסה". מי שעקץ את מגל, הוא שותפו לתוכנית ב-103FM, מגיש 'פגוש את העיתונות' ופאנליסט חדשות 12, בן כספית, שכתב כך בתגובה: "כששידרנו יחד, הוא נשבע שלא נוגע באלכוהול. כי אין הסבר אחר".
 
הכתבת המדינית של חדשות 13, מוריה אסרף-וולברג, שאלה את ראש הממשלה בתדרוך האם הוא חש אשם והאם נערך למלחמה כפי שהוזהר על ידי הצבא. נתניהו השיב כי לא התקבלה אזהרה, וכן אמר כי "התרעתי מפני הסרבנות ואמרתי שברגע האמת לא תהיה כזו". נתניהו הוסיף כאמור כי "ביום שאחרי יבחנו את הקשר בין הסרבנות לבין מהלכי סינוואר".
 
אחת הכתבות שנכחה בתדרוך שאלה את נתניהו האם לדעתו זה מה שהניע את סינוואר, ונתניהו השיב שזו לא טענתו, אלא שזה ייבחן.
 



הציטוט שיצא החוצה עורר סערה ושורה של גינויים, ובראשם של חבר הקבינט בני גנץ, שכתב: "התחמקות מאחריות והטלת רפש בעת מלחמה הם פגיעה במדינה. ראש הממשלה חייב לחזור בו מדבריו באופן חד וברור".
 

לאחר דבריו של גנץ, נתניהו לא חזר בו באופן מפורש, אולם כתב כי "חמאס פתח במלחמה נגדנו כי הוא רוצה להרוג את כולנו ולא בגלל שום ויכוח בתוכנו. חמאס טעה - ולכן יחוסל. רק יחד ננצח".
נראה שהדברים הללו של נתניהו סיפקו את גנץ, ששיתף את הציוץ של רה"מ וכתב, "יחד, כל החברה הישראלית, ננצח".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    רק ערוץ 14 (ל"ת)
    מלרון 11/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 4.
    ברבר הקנאי של נעלך. שטינקר דוחה. (ל"ת)
    איתי 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    בן כזבית מודיע משטרתי בזוי ועלוב ! (ל"ת)
    אסף 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 2.
    מלא שקר ובגידה
    אשר 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עלק עיתונאי. מסית בשכר בערוץ 14.
    סגור
  • 1.
    מגל
    אססץררןרן 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ינון מגל עוד אחד מכלבלבי ביביהו מי הוא בכלל עוד כתב אפס אפסים כמו רוב הכתבים בערץ 14 שעושים שטיפת מח לצופים שלהם ואלה מאמינים להם
    סגור
  • ????????????
    מימי 11/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה מגל אין לו מוח הוא יושב על הראוש וחושב מי התחת
    סגור