תקשורת ומדיה

כתב חדשות 13 דורש מנתניהו להתפטר: "המחדל הגדול בהיסטוריה"

כתב חדשות 13, יוסי אלי, הגיב בזעם לקריאות המזעזעות של המפגינים נגד משטרת ישראל ('איפה הייתם בכפר עזה?') ותקף: "לצעוק למשטרה שמדממת ואבלה והצילה במו ידיה קיבוצים מלהיחרב כשהצבא קרס, זה בושה!"
תום נחום |  9
יוסי אלי (צילום פייסבוק/ יוסי אלי)
הכניסה הקרקעית של כוחות צה"ל לעזה גובה קורבנות רבים נוספים, כשהיום (ראשון) זהו יומה ה-30 של מלחמת חרבות ברזל, המערכה הכבדה שישראל מנהלת בעזה. יותר מ-1,400 אזרחים וחיילים נרצחו ונפלו מאז פרצה מתקפת הפתע של חמאס על ישראל ב-7 באוקטובר. חרף שחרורן של 5 חטופות, כ-242 ישראלים חטופים נמצאים בעזה, כאשר החיפוש אחר אשמים נמשך ואמש (שבת) בהפגנת המחאה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בירושלים, בין היתר נשמעו קריאות קשות לעבר המשטרה 'איפה הייתם בכפר עזה?', כאשר הקריאות גרמו לסערה גדולה.
כתב חדשות 13, יוסי אלי, הגיב לקריאות נגד המשטרה וכתב בציוץ שהעלה כך: "מפגינים נגד ראש הממשלה נתניהו והמחדל הגיעו לרחוב עזה בירושלים וצועקים לעבר שוטרים ״איפה הייתם בכפר עזה״ אז אני אגיד לכם איפה השוטרים היו: נלחמו! איבדו את החיים שלהם, בחירוף נפש. 58 שוטרים נרצחו כדי להגן על תושבי הדרום. אני מאוד כועס על המחדל הכי גדול בהיסטוריה שראש הממשלה נתניהו אחראי עליו. והוא צריך לשים את המפתחות אחרי המלחמה. אבל לצעוק למשטרה שמדממת ואבלה והצילה במו ידיה קיבוצים מלהיחרב כשהצבא קרס, זה בושה!".
 
גם מגיש ערוץ 14, אראל סג"ל, הגיב לקריאות וכתב כך בעקבותיהן בטוויטר (X.COM) שלו: "למה הקריאות נגד המשטרה בהפגנה המחליאה היו כה חמורות ונבזיות? כי מעבר ללחימת הגבורה של השוטרות והשוטרים הרי ברור שאם מפקדי הצבא וראש השב"כ היו טורחים לעדכן את המשטרה אחרי הדיון הלילי אפשר אולי היה להציל את משתתפי המסיבה. אבל "לא רצו לשרוף מקורות". אז לא הודיעו לכוחות בשטח, לא עדכנו את הרבשצים, לא העלו מטוסים לאוויר. עלמא דשקרא".
  
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    טימטום
    בויבוי 11/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סתם כרטטן חדש לך לך
    סגור
  • 8.
    עוד מחמם כיסא מול המצלמות.
    מיכה 11/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המפסידים בבחירות , אבדו את " כוח קפלו " ואת הסרבנים, כעת משתמשים בתקשורת שעזרה להם לפלג את העם ולתת מוטיבציה לחמאס לתקוף.
    סגור
  • 7.
    הכתב הפחדן
    +*+ 11/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יוסי אלי מדוע אתה לא מגוייס? כנראה לא סומכים עליך בצבא.
    סגור
  • 6.
    ביבי
    יוסי 11/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מיד, מיד, מה שתגיד, מה שתבקש. עוד גאון שמהלך בארצנו השסועה בזכות ובחסות השמאל. הינה אמרת, הבעת דעה. עכשיו תן לנו לעבוד, ורצוי בשקט
    סגור
  • 5.
    כתב ערוץ 13
    אליס 11/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי אתה בכלל כתב של חצי שקל שב בשקט ערוץ תומך טרור נבוא חשבון אתכם לאחר המלחמה ונהפוך את המדינה לסגור אותכם
    סגור
  • 4.
    כתב בזוי וניקלה
    שמעיה 11/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בעת לחימה הכתב הנ"ל נותן רוח גבית לחמאס. איינו יכול להתאפק עד לסיום הלחימה . לאחר הניצחון נבדוק מי בדיוק אחראי למחדל הנוראי
    סגור
  • 3.
    אין בעיה שיתפטר ובתמורה לסגור את ערוץ התבעלה 13 לעולם!!
    אבי 11/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתם ערוץ חביב כמו עיתון הארץ כוווווולכם ללשכת עבודה אין לכם זכות קיום אתם ערוץ שמשסע את העם ולא לשכוח את גיא פלג ובן כספית מערוץ 12כולכם כחבילה אוכליי חינם לא בכדי איילה עזבה אותכם השנאה שלכם יוקדת והכל נגד עם ישראל
    סגור
  • 2.
    אף אחד מכן לא חשב לגנות את הקריאות רוצח.... (ל"ת)
    ש 11/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    אפס אפסים שילך להילחם בעזה במקום לטנף את פיו (ל"ת)
    אפרים 11/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור