בארץ

גנץ בהצהרה דרמטית: "מתקדמים מתהום האסון - לניצחון"

חבר קבינט המלחמה התייחס לתמרון הקרקעי של צה"ל ברצועת עזה, וציין כי ההישגים במערכה משמעותיים ביותר. "זו מערכה מורכבת בגלל מאפייני הלחימה המבצעיים, יקירנו שבויים בידי מי שנתמכים בידי איראן ושלוחיה", הוסיף שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר
מערכת ice | 
בני גנץ (צילום עודד קרני)
יו"ר המחנה הממלכתי, חבר קבינט המלחמה ושר הביטחון לשעבר בני גנץ התייחס הערב (חמישי) לתמרון הקרקעי של כוחותינו ברצועת עזה, שבו נפלו עד כה 18 חיילים. "החיילים פועלים בעומק רצועה עזה ומשמידים את הכוח הצבאי של החמאס, מתוך ערפל הקרב שעליו אנו שומרים, חשוב לי שתדעו כי אנו מתקדמים מתהום האסון לניצחון".
גנץ קרא לתושבי עזה לסייע בהחזרת השבויים והחטופים הישראלים הביתה. "מי שיסייע בהחזרתם יזכה לחסינות לו ולמשפחתו, מי שיחזיק ילדים ונשים בשבי – דינו מוות". בהצהרה התייחס גנץ בממלכתיות יוצאת דופן להתעסקות המיותרת בפוליטיקה: "זה לא הזמן לזה עכשיו", והגן על מרבית תושבי יו"ש על רקע החשש מהתפתחות בזירה זו. 
גנץ הוסיף כי ההישגים של צה"ל משמעותיים ביותר, אך לא הוסיף לפרט בשל רגישות המידע הביטחוני. "העולם מבין שבעזה לא יכול לשבת שלטון של רוצחי ילדים ונשים". בפתח דבריו ציין גנץ כי בשנים האחרונות עלתה השאלה אם צבא היבשה רלוונטי. את התשובה, לדבריו, צה"ל נותן בשדה הקרב. גנץ פנה לתושבי רצועת עזה והציע חסות ישראלית למי שימסור מידע על מקום הימצאם של החטופים. 
 
"אנחנו עובדים לפי תוכנית הקרב ביבשה, באוויר ובים בהובלת הרמטכ"ל בניהול של קבינט המלחמה. אנחנו עושים זאת בכלל הגזרות. כמו בכל לחימה גם בזו יש אתגרים ומחירים כבדים". גנץ סיכם כי מעורבותה של טהרן במערכה אינה מוטלת בספק: "זו מערכה מורכבת מאלה שידענו בגלל מאפיני הלחימה המבצעיים. הלחימה מורכבת כי יקירנו שבויים בידי מי שמקומם בגיהינום, שנתמכים בידי איראן ושלוחיה באזור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה