טלוויזיה

הטלנובלה המצליחה בכל הזמנים חוזרת בעונה חדשה

התוכנית שנתנה השראה ל'בטי המכוערת' מקבלת סרט המשך עם הכוכבת הקולומביאנית המקורית. הסדרה המקורית, שנקראת "Yo soy Betty, la fea", נחשבת לטלנובלה המצליחה ביותר בכל הזמנים
מערכת ice | 
אני בטי המכוערת (צילום צילום מסך מתוך יוטיוב ערוצי ויוה)
תכנית הטלוויזיה שנתנה את ההשראה ל'בטי המכוערת' זוכה כעת לחידוש עם הכוכבת הקולומביאנית המקורית. אנה מריה אורוסקו וחורחה אנריקה אבלו, ישחזרו את תפקידם האייקוני בסרט "Yo soy Betty, la fea" ובסרט המשך בשם "Betty La Fea", שעתיד לצאת לראשונה באמזון פרייס וידיאו ב-2024.
הסדרה תציג את סיפורה של בטי 20 שנה מאוחר יותר כשהיא אישה מצליחה, אמא ואישה. עדיין נשואה לארמנדו (אבלו) ומנסה לשקם את מערכת היחסים שלה עם בתה המתבגרת, היא נאבקת במשבר הכלכלי של החברה המשפחתית שלה ותוהה האם הדרך שבחרה בחיים באמת שימחה אותה.
הסדרה הקולומביאנית המקורית נחשבת לטלנובלה המצליחה ביותר בכל הזמנים, לאחר שנמכרה ברחבי העולם והולידה 20 רימייקים, כולל גרסה אמריקאית בשם "בטי המכוערת" עם אמריקה פררה בתפקיד הראשי שרצה בין השנים 2006 ל-2010.
הופעתה המוערכת של פררה בתור בטי סוארז, עיתונאית מתחילה המתגוררת בעיר ניו יורק, זיכתה אותה בין היתר בגלובוס הזהב, בפרס גילדת שחקני המסך ובפרס אמי. הצלחתה בן לילה של הסדרה המקורית הייתה עדות להופעה החביבה של אורוזקו ולכישרונו של יוצרה, פרננדו גייטן המנוח, שהחדיר לדמויותיה אנושיות אוניברסלית כל כך שהן עדיין מהדהדות עם הדורות הצעירים שניים וחצי עשורים לאחר מכן. בטי הרכה בצורה מרדנית שינתה את העולם סביבה ואיתה מצאה גייטן טוויסט נוקב לטרופ הברווזון המכוער.
אורוזקו מסרה: "זו, לדעתי, הומאז' לעבודתו של פרננדו. ראיתי איך חדרו של הסופר המדהים הזה לקח את מורשתו וניסינו בזהירות ובכבוד עצומים לעמוד במשימה. זה אתגר ענק אבל אני חושב שאנחנו בידיים טובות", הגיב אורוזקו.
היא הוסיפה: "למרות שבטי הייתה כל כך מתקדמת לתקופתה, יש הרבה אלמנטים שהם מאוד מתקופתה, מהתרבות שלנו, נושאים שעכשיו, 20 שנה מאוחר יותר אנחנו יכולים לטפל בהם, לנהל דיאלוג עם קהל מודרני".
אורוזקו סיכמה: "אני מרגישה שהמהות שלה לא השתנתה אבל בדיוק בגלל זה בטי בוודאי מציבה שאלות רבות, היא עכשיו בוגרת יותר, אבל החיים של אישה בשנות הארבעים לחייה הם אף פעם לא אתגר קל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה