תקשורת ומדיה

עמית סגל זועם: "הם פשוט נתפסו על חם"

אחרי שפרסם תיעודים של עיתונאים מצלמים את הטבח של חמאס, מה שמעיד שידעו מראש על מתקפת הטרור, עמית סגל תוקף: "מה קרה ש-CNN נזכרו פתאום להשעות את הסטרינגר שלהם בעזה? הם לא ידעו שהמחבל הזה הוא החבר הכי טוב של סינוואר?"
תום נחום |  6
עמית סגל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
האם יכול להיות ש"עיתונאים" מרשתות טלוויזיה עולמיות ידעו על הטבח המתוכנן בעוטף בעזה, אך ראש אמ"ן חליווה לא ידע? עמית סגל פרסם אמש (רביעי) תיעוד יוצא דופן על פי היו כמה עיתונאים שידעו על הטבח המתוכנן ואף תיעדו את המתרחש בלייב, זאת לאחר שמספר תיעודים מסוג זה הפכו לוויראליים ברשתות החברתיות השונות.
בהמשך, לאחר ש-CNN השעתה את העיתונאי שתועד לוקח חלק במתקפת הטרור הרצחנית של מחבלי חמאס עם רימון בידו, סגל הגיב: "מה קרה ש-CNN נזכרו פתאום להשעות את הסטרינגר שלהם בעזה? הם לא ידעו עד המלחמה שהמחבל הזה הוא החבר הכי טוב של סינוואר? שזה ודומיו האנשים שעושים להם בדיקת עובדות על מספרי ההרוגים וההפצצות הישראליות המדומיינות על בתי חולים? מה שקרה הוא פשוט שהם נתפסו על חם".
 
סגל חשף תיעוד שלו וכתב: "המחבל/עיתונאי של CNN ו-AP, בלייב בפייסבוק, בדרך לטבח ילדות וקשישים. אל תחמיצו את הרימון ביד, כיאה לעיתונאי נטול פניות".  סגל כתב בטוויטר שלו: "בגידת העיתונאים הגדולה. איזו בושה למקצוע, איזו חרפה לאנושיות. כל כלי התקשורת שגדלנו עליהם מעסיקים מחבלים נאצים".
עוד הוא הוסיף: "בלינץ׳ ברמאללה, תחנת טלויזיה איטלקית ניסתה למנוע את פרסום התמונות. פה פרילנסרים של רשתות החדשות הגדולות בעולם נעו עם הרוצחים, התיעוד במשרדים המטופחים בניו יורק ואטלנטה. מי יודע מה הם מסתירים".

בועז ביסמוט התייחס לתיעוד המרתיח של סגל וכתב: "כעיתונאי לשעבר הדם שלי רותח בעקבות החשיפה של עמית סגל ש"עיתונאים" היו שותפים לפשעים של המחבלים הנאצים עוד בדקות הראשונות של הטבח"
 
עוד כתב חבר הכנסת מהליכוד כי: "בלתי נתפס! עוד "בלתי מעורבים" עם מצלמה שצריכים לשלם מחיר כמו מחבלי החמאס. ולכלי התקשורת שמעסיקים אותם: איך אתם מסוגלים?".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ש ח
    עזריאל 11/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם cnn הם חברה עיתון המרקי ממשל הרצות הברית לא צריך לחקור הסור לא לשבת בצד ישראל חייבת לבקש שיחקרו
    סגור
  • 3.
    סגל, גם הפושע שאתה מלחך את ישבנו ידע מראש.
    נאוה 11/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 4
    ראש ממשלתך ידע מראש על התוכנית של מתקפת חמאס ולא רק שהוא לא פעל, הוא נתן לשותפו הפושע להעביר את אוגדת עזה לשומרון. הוא פעל לכך שזה יקרה. דם הנרצחים על ידיו.
    סגור
  • שקר ועלילת דם אנטישמית
    מוישלה 11/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ול"מתנחלים" אין שום סמכות להחליט על זדכ הצבא. ההחלטה היא אך ורק של הרמטכל לפי שיקול דעתו. כך שהכל שקר ועלילה אנטישמית
    סגור
  • 2.
    המדינה חייבת לצוד את הכתבים הללו (ל"ת)
    יהודי 11/2023/09
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 1.
    בני מוות כמו מחבלי החמאס (ל"ת)
    אילן 11/2023/09
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • נתניהו ובנגביר שיתפו פעולה עם מתקפת חמאס.
    נאוה 11/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 3
    הם ידעו מראש שמתקפת חמאס אמורה להתרחש הם קיבלו התרעה על כך ממצריים והפקירו את העוטף. העבירו את אוגדת עזה לשומרון. דם הנרצחים והחטופים על ידיהם. ב-4.11.95 צמד הרוצחים הזמין רצח של ראש ממשלת ישראל מההמון המוסת ומשולהב, אחד עמד על המרפסת והסית השני חיפש בקהל את הרוצח הפוטנצילי. עכשיו שניהם עברו לרצח אזרחים. ככל שהפניקה של הפסיכופת גדולה יותר הוא הופך למסוכן יותר. שניהם צריכים להיעצר ע"י גורמי האכיפה. דם הנרצחים על ידיהם. צער משפחות החטופים עליהם הרג החיילים באחריותם!
    סגור