תקשורת ומדיה

העיתונאי הוותיק תוקף: "איזו טעות עשיתי כשצפיתי בחדשות 13"

שדר ופרשן ערוץ הספורט, העיתונאי הוותיק משה פרימו, הגיב גם הוא לסערת דבריו של רזי ברקאי בחדשות 13: "איזה טעות עשיתי שצפיתי עכשיו ברשת 13. אני לא מפסיק לחשוב על השבויים והנעדרים ועל משפחותיהם. זה הזמן רזי?"
תום נחום |  9
המהדורה המרכזית - חדשות 13 (צילום מסך רשת 13)
בעוד עם ישראל כולו עדיין מלקק את הפצעים בעקבות המחיר הכבד של יותר מ-1,400 הנרצחים בטבח ב-7 באוקטובר, לפחות 242 חטופים מוחזקים כשבויים ברצועת עזה וכמו כן, לוחמים רבים נפלו לצערנו הרב בקרב בתוך הרצועה במסגרת הפעילות הקרקעית נגד חמאס במסגרת מלחמת 'חרבות ברזל', יש מי שמסתבר שעושה פנקנסות לפי כמות הלוויות לקהילה או לעיר.
עם זאת, כל הכאב הגדול שחווה מדינת ישראל לא הפריע לאיש התקשורת הוותיק, רזי ברקאי, לצאת באמירה מזעזעת בשידור חי בחדשות 13 באולפנו של רביב דרוקר, כאשר התייחס להלוויות הרבות של קורבנות המלחמה ומתקפת הטרור הרצחנית של חמאס ואמר באמירה אנטי חרדית כך: "היו הלוויות בכל המקומות בארץ, היו הלוויות בירושלים, בתל אביב, בגבעתיים, בקיבוצים, במושבים, בהתנחלויות, לא הייתה הלוויה אחת בבני ברק!".
גם שדר ופרשן ערוץ הספורט, משה פרימו, לא הצליח להימנע מלהגיב לסערה סביב דבריו של ברקאי וכתב בטוויטר (X.COM) שלו כך: "איזה טעות עשיתי שצפיתי עכשיו ברשת 13. אני לא מפסיק לחשוב על השבויים והנעדרים ועל משפחותיהם ולרזי ברקאי היה חשוב להגיד ״היו הלוויות בכל הארץ רק לא בבני ברק״. זה הזמן רזי?".
אחת התגובות הקשות נגד ברקאי בעקבות הסערה לה גרמו דבריו הגיעה מכיוונה של עו"ד כנרת בראשי, פאנליסטית קבועה באולפן 'שבע' עם איילה חסון בכאן 11, כאשר כתבה כך: "ערב טוב לטינופת האנושית של היום הזה רזי ברקאי, אני מאחלת שבאף מקום במדינת ישראל לא תזכה לראות הלוויות של אזרחים אוהבי המדינה שאינם תומכי טרור. איש קטן ושפל".
כמו כן, מי שבחר גם הוא להגיב לברקאי היה איש הימין, יוצר 'שנות ה-80מני אסייג, אשר כתב בעקבות דבריו כך: "אדם כמו רזי ברקאי שלט בתקשורת הישראלית במשך עשרות שנים, ודורות של עיתונאים ראו בו מודל והעריצו אותו. מבינים מדוע התקשורת שלנו כזו רקובה, חסרת אחריות, מפיצת שנאה וקיטוב והכי לא פטריוטית?".

עם זאת, בעמוד הטוויטר (X.COM) של 'הבודקים', נכתב בעקבות דבריו של ברקאי כך: "בדקנו - אם רזי מתכוון שאין נרצח אחד ממשפחה בני-ברקית ספציפית, אז ישנו כזה: הבחור שלמה אליהו אלשיך הי״ד, ואם הוא מתכוון שאין נרצח מכלל החברה החרדית, אז גם ישנו כזה: החייל בנימין לב הי״ד".כמו כן, גם מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14ינון מגלהגיב לדבריו של ברקאי כאשר צייץ תמונה מהשבעה לזכרו של שלמה אליהו אלשיך ז"ל וכתב כך: "היי רזי, שבעה בבני ברק על שלמה אליהו אלשיך הי"ד בנו של הרב ראובן אלשיך. שנרצח ב 7 באוקטובר".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    ולמרות כל הקללות של כינמת- אף הלוויה לא הייתה בבני ברק (ל"ת)
    חביבו 11/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    רק 14 (ל"ת)
    בני 11/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 6.
    בני ברק
    אזרחית 6תיקה 11/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סליחה עם כל יםי הנפש,נגיע הזמן להגיד את האמת מעל כל במה..עד עכשו לא היה שיוויון בנטל ,להפך...לא עוד
    סגור
  • 5.
    רזי
    עם ישראל חי 11/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    השמאל לא למד התקשורת ממשיכים לפלג לא יעזור לכם עם ישראל ימשיך להיות מאוחד כי אין לעם היהודי ארץ אחרת החזרנו שטחים למצרים וירדן מה עשה המלך החזיר את השגריר ממי הוא מקבל גז ומים אבל השמאל עדיין מאמין שאפשר לתת וזה מה שקיבלנו ב7 לאוקטובר כולם אשמים ימין ושמאל דתיים וחילונים אולי עכשיו המפריד מאחור ורק המלכד ישמור על עם ישראל במדינתו
    סגור
  • 4.
    איש מנוול
    ינשוף 11/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אחד כמוהו יש להקיא מהחברה היהודית
    סגור
  • 3.
    רזי ברקאי
    אמיר ששון 11/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא רק בבני ברק.גם 2 ישובים דתיים בעוטף. בתי כנסת נשרפים,ספרי תורה שורדים. תשמרו שבת גם אצלכם לא יהיו הרוגים. ה' שומר על עמו ישראל.כנראה אתם לא מהעם רזי ה' יקח אותך כמה אתה מגעיל
    סגור
  • 2.
    רזי לא שיקר. "תזדעזעו" שחרדי לא מתגייס. רק פוליטיקה (ל"ת)
    יגאל 11/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 1.
    שרזי ילך כפרה על כל חיילי צבא הגנה לישראל אמן (ל"ת)
    אפרים 11/2023/03
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • שילך כפרה כמו תרנגולת
    סמי 11/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אמו ןאמן
    סגור