תקשורת ומדיה

"בגלל רזי ברקאי התקשורת רקובה, מפיצת שנאה ולא פטריוטית"

איש הימין ויוצר 'שנות ה-80', מני אסייג, יצא למתקפה חריפה בעקבות סערת דבריו של רזי ברקאי בחדשות 13: "שלט בתקשורת עשרות שנים, מבינים מדוע התקשורת שלנו כזו רקובה, חסרת אחריות, מפיצת שנאה וקיטוב והכי לא פטריוטית?"
תום נחום |  7
רזי ברקאי (צילום טוויטר/ רזי ברקאי)
בעוד עם ישראל כולו עדיין מלקק את הפצעים בעקבות המחיר הכבד של יותר מ-1,400 הנרצחים בטבח ב-7 באוקטובר, לפחות 242 חטופים מוחזקים כשבויים ברצועת עזה וכמו כן, לוחמים רבים נפלו לצערנו הרב בקרב בתוך הרצועה במסגרת הפעילות הקרקעית נגד חמאס במסגרת מלחמת 'חרבות ברזל', יש מי שמסתבר שעושה פנקנסות לפי כמות הלוויות לקהילה או לעיר.
עם זאת, כל הכאב הגדול שחווה מדינת ישראל לא הפריע לאיש התקשורת הוותיק, רזי ברקאי, לצאת באמירה מזעזעת בשידור חי בחדשות 13 באולפנו של רביב דרוקר, כאשר התייחס להלוויות הרבות של קורבנות המלחמה ומתקפת הטרור הרצחנית של חמאס ואמר באמירה אנטי חרדית כך: "היו הלוויות בכל המקומות בארץ, היו הלוויות בירושלים, בתל אביב, בגבעתיים, בקיבוצים, במושבים, בהתנחלויות, לא הייתה הלוויה אחת בבני ברק!".
מי שבחר להגיב לברקאי היה איש הימין, יוצר 'שנות ה-80' מני אסייג, אשר כתב בעקבות דבריו כך: "אדם כמו רזי ברקאי שלט בתקשורת הישראלית במשך עשרות שנים, ודורות של עיתונאים ראו בו מודל והעריצו אותו. מבינים מדוע התקשורת שלנו כזו רקובה, חסרת אחריות, מפיצת שנאה וקיטוב והכי לא פטריוטית?".

עם זאת, בעמוד הטוויטר (X.COM) של 'הבודקים', נכתב בעקבות דבריו של ברקאי כך: "בדקנו - אם רזי מתכוון שאין נרצח אחד ממשפחה בני-ברקית ספציפית, אז ישנו כזה: הבחור שלמה אליהו אלשיך הי״ד, ואם הוא מתכוון שאין נרצח מכלל החברה החרדית, אז גם ישנו כזה: החייל בנימין לב הי״ד".כמו כן, גם מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14ינון מגל, הגיב לדבריו של ברקאי כאשר צייץ תמונה מהשבעה לזכרו של שלמה אליהו אלשיך ז"ל וכתב כך: "היי רזי, שבעה בבני ברק על שלמה אליהו אלשיך הי"ד בנו של הרב ראובן אלשיך. שנרצח ב 7 באוקטובר".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    בחירה שלהם
    יעל 11/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא הבנתי צריך להתנצל, שיש נרצח מבני ברק? מי שרוצה יכול להחליט שהוא לומד תורה,
    סגור
  • 6.
    זקן ממורמר (ל"ת)
    שושי 11/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    מני הגזען הרקוב
    ריקלין 11/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מני, שאפילו האח שלו מסתייג ממנו הוא גזען ,עסקן מיזרחיסט רקוב שאין שני לו בליבוי שנאה ומדנים. הוא עולה אפילו על אב"ח. איש רקוב.
    סגור
  • 4.
    חלאת המין האנושי.
    סוחר דם 11/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תת אדם מהזן הנמוך ביותר. הוא לא פרש כבר עשר פעמים ? כמו סרטן שחוזר.
    סגור
  • 3.
    בושה
    חגית 11/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רזי ברקאי הוא היהודי הדוחה האלים אלוהים לא רוצה אותך לידו ??
    סגור
  • 2.
    בור ועם הארץ
    אלי 11/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מני אסייג הוא גזען בור שטוף שנאה. אין לו מושג מהי עיתונות בחברה דמוקרטית. מבחינתו, צריך לסתום לעיתונאים את הפה כדי שהנאשם המושחת יעשה פה מה שירצה, כדי שהחרדים יקבלו טונות של כסף ולא יתרמו בכלום למדינה. זו החברה שאסייג רוצה, אולי כי רק בחברה מפגרת כזו הוא יכול להתבלט.
    סגור
  • 1.
    איך הוא איש צבא? להעיף אתמול
    אני 11/2023/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לא היו הלוויות בבני ברק??? שקרן וחוצפן. מסימני האנטישמיות. ברנז'ה סגורה עשירה ונצלנית שהשתלטה על משאבי המדינה. לפטר!!!
    סגור