תקשורת ומדיה

כתב חדשות 13 חושף תיעוד מזעזע: "העולם חייב לראות"

כתב חדשות 13, אלמוג בוקר, פרסם תיעוד מזעזע מחקירת מחבל חמאס, בה הוא מתייחס לטבח בחפים מפשע ולרצח ילדים: "בדקנו את הבית ושמענו קול של ילדים קטנים בתוך הממ״ד. ירינו על הממ״ד. עד שלא שמענו קול. עד שהם מתו"
תום נחום | 
אלמוג בוקר (צילום מסך חדשות 13)
המערכה הכבדה של ישראל בעזה, מלחמת חרבות ברזל, נכנסה הבוקר (רביעי) ליומה ה-26. יותר מ-1,400 אזרחים וחיילים נרצחו ונפלו החל ממתקפת הפתע של חמאס על ישראל ב-7 באוקטובר ועד היום. כ-240 ישראלים חטופים נמצאים בעזה, כאשר כוחות צה"ל פועלים בעומק הרצועה כדי לשחרר את שבויי חמאס.
בתוך כך, העדויות המזעזעות מחקירות מחבלי חמאס ממשיכות להיחשף, ובהן תיעוד נוסף שאושר לפרסום היום, שממשיך להמחיש את היריב הלא אנושי איתו מדינת ישראל צריכה להתמודד כעת בדמות מחבלי חמאס, במלחמה שגבתה ולצערנו, ממשיכה לגבות קורבנות רבים.

כתב חדשות 13, אלמוג בוקר, פרסם בחשבון הטוויטר (X.COM) את תיעוד החקירה של המחבל בה הוא מתייחס לטבח בחפים מפשע, ביניהם תיאור מקפיא דם של רצח ילדים, וכתב כך: "שש דקות שכל העולם חייב לראות, מחבל נאצי שרוצח ילדים ומספר על זה בקור רוח מקפיא: "נכנסו לבית שהיה לידנו, נכנסו אליו מהחלון. בדקנו את הבית ושמענו קול של ילדים קטנים בתוך הממ״ד. ירינו על הממ״ד. עד שלא שמענו קול. עד שהם מתו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה