תקשורת ומדיה

גיא לרר חושף: "אני סובל מהתקפים בלתי רצוניים"

מגיש 'הצינור' ברשת 13, גיא לרר, חושף פרץ אופטימיות מפתיע: "גם אירופה תאבד את הסבלנות, דעת הקהל תראה ותבין. רשע מוחלט וטהור תמיד מפסיד בציוויליזציה המודרנית וכך יהיה גם הפעם. אין דרך אחרת"
תום נחום | 
גיא לרר (צילום מסך רשת 13)
הכניסה הקרקעית של כוחות צה"ל לעזה גובה קורבנות רבים נוספים, כשהיום (חמישי) זהו יומה ה-27 של מלחמת חרבות ברזל, המערכה הכבדה שישראל מנהלת בעזה. יותר מ-1,400 אזרחים וחיילים נרצחו ונפלו מאז פרצה מתקפת הפתע של חמאס על ישראל ב-7 באוקטובר. חרף שחרורן של 5 חטופות, כ-242 ישראלים חטופים נמצאים בעזה.
כעת, בעוד רבים מתקשים להתמודד עם התקפי החרדה בעקבות התמונות המזעזעות שיצאו ממתקפת הטרור הרצחנית של מחבלי חמאס הנתעבים על יישובי וקיבוצי עוטף עזה, ביניהם גם כתב חדשות 13, אלמוג בוקר, שחשף בפתיחות אמיצה את ההתמודדות הקשה שלו עם אירועי ה-7 באוקטובר ואת החלטתו לחזור לטיפול פסיכולוגי באופן מיידי, חברו לערוץ, מגיש 'הצינור' ברשת 13, גיא לרר, חשף דווקא שביב של אופטימיות.

גיא לרר כתב כך בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר (X.COM) שלו: "אוף אני סובל מהתקפים בלתי רצוניים של מחשבות אופטימיות להחריד בניגוד מוחלט להלך הרוח, אז למה לא לשתף אם כבר: הם יתנו עכשיו כל מה שיש להם. אנחנו נעמוד בזה. אני כל הזמן בשטח, ראיתי את הרוח. נעמוד בזה. גם אם יכאב מאוד, וכואב מאוד. נעמוד בזה. וכשזה יגמר, אנחנו נשאר עם נורמליזציה עם סעודיה שלא הולכת לשום מקום וגוש אזורי חזק מאוד של נסיכויות ומדינות ערביות שפויות שיכתיבו את המיינסטרים. הם לעומת זאת, יישארו עם מחסניות ריקות. נבין שאף אחד מתרחישי האימה הוא לא באמת איום קיומי. הפונדמנטליזם יגורש מגדרותינו ויהפוך לנרדף. למרות הבכי שלנו על ההסברה והדאגה מההפגנות בבירות אירופה, דעת הקהל תראה ותבין. אלפי תומכי חמאס ברחובות לונדון עושים רע מאוד לקוראי הדיילי מייל והסאן וגם זה יבוא לידי ביטוי. גם אירופה תאבד את הסבלנות. רשע מוחלט וטהור תמיד מפסיד בציוויליזציה המודרנית וכך יהיה גם הפעם. אין דרך אחרת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה