טלוויזיה

המודחת מהאח הגדול מתחרטת: "חטאתי בדרך שלי, סיר לחץ"

אחרי שהודחה, לרה מטודי שיתפה את עוקביה ברשתות החברתיות: "״כן לפעמים אתה מאבד את זה, מדבר לא יפה, כועס אבל זה לא נותן לשום אדם בעולם זכות לדבר ככה ולאחל כאלו דברים. מעבר לזה שזה פוגע בי אתם שוכחים שיש לי משפחה מאחוריי. ילדים, הורים, חברים שצריכים לשבת ולראות את התגובות האלה״
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
אחרי מלמעלה מ-24 שעות שחלפו מאז שהודחה מבית האח הגדול של רשת 13, לרה מטודי חשפה הלילה (אור לשלישי) על מה בדיוק היא מתחרטת מבין הדברים שאמרה בתוך הבית וכיצד ההתנהלות גם שלה בתוך הבית גרמה נזק לה ולמשפחתה.
מטודי פתחה וכתבה: ״אחרי שיצא לי להתעדכן הבנתי כמה דברים שהיה חשוב לי להגיד כאמא וכבן אדם. הכי קל זה להיות עברייני מקלדת לבוא ולקלל לדבר לא יפה, ולאחל דברים כאלה ואחרים. לרגע חשבתם מה אותו בן אדם מרגיש? נכון שכל מה שקורה באח הגדול אמיתי, ואלו אנשים אמיתיים אבל אתם חייבים להבין שאתם נמצאים שם בסיר לחץ״.

עוד היא הוסיפה: ״כן לפעמים אתה מאבד את זה, מדבר לא יפה, כועס אבל זה לא נותן לשום אדם בעולם זכות לדבר ככה ולאחל כאלו דברים. מעבר לזה שזה פוגע בי אתם שוכחים שיש לי משפחה מאחוריי. ילדים, הורים, חברים שצריכים לשבת ולראות את התגובות האלה״.
לסיום הדגישה: ״נכון למטבע יש שני צדדים , גם אני חטאתי לפעמים בדרך שלי, ואמרתי דברים שלא היו צריכים להיאמר, אבל אין מה לעשות גם אני בן אדם, גם אני טועה.  שלא תטעו לרגע, אני לא מתחרטת על הדרך שעברתי בחודש וחצי שהייתי באח, אני פשוט אומרת שדברים יכלו להיאמר בצורה אחרת. אבל תמיד מסתכלים בדיעבד. מי שלא אוהב אותי, מתעב אותי, או כל דבר אחר, מוזמן פשוט לא לעקוב אחריי ולא לתמוך בי, אבל אני מבקשת מכם, שגם אם אתם לא מסכימים, יש דרך״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה