טלוויזיה

הדייר החדש שייכנס לאח הגדול נחשף: לא תאמינו במי מדובר

ליאל קוצרי עומד להכנס לבית ״האח הגדול״: אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, המאפר ייכנס לבית המפורסם במסגרת הכניסה השנייה לעונה. על פי הדיווח, קוצרי היה אחד מחבריה הטובים של נסרין קדרי והוא עובד כמאפר הקבוע שלה
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום פייסבוק/ האח הגדול)

רוצים להכיר כבר את הדייר החדש שייכנס לבית האח הגדול? אחרי הסצינה הקשה לצפייה של החרם נגד סתיו קצין בריאליטי הדגל של רשת 13 ״האח הגדול״, צופים התלוננו לרשות השנייה לטלוויזיה וצפוי להיפתח בירור נגד הערוץ והאח הגדול על הפרה, בינתיים ההפקה מתכוננת לכניסה הבאה של הדיירים.

על פי דיווח של ערן סויסה בישראל היום, ליאל קוצרי עומד להכנס לבית ״האח הגדול״: אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, המאפר ייכנס לבית המפורסם במסגרת הכניסה השנייה לעונה. על פי הדיווח, קוצרי היה אחד מחבריה הטובים של נסרין קדרי והוא עובד כמאפר הקבוע שלה.
אלא שהסיפור המעניין לגביו הוא שהשניים הסתכסכו לאחרונה והוא לא הוזמן לחתונה שלה עם בעלה רום שמיר. מרשת נמסר בתגובה: ״רבים נבחנים באודישנים לכניסה השנייה של 'האח הגדול' אך זהות הדיירים שייבחרו להיכנס לבית המפורסם ייחשפו רק בשידור הפרק״.
 



הרשות השנייה שאמורה לטפל בטענות עתידה לפתוח בבירור מול רשת 13 שמשדרת את הריאליטי הוותיק, אך יש לציין כי הכלים שלה די מוגבלים במקרים מהסוג הזה. לכל היותר היא תוכל להטיל קנס על רשת, אבל עונש משמעותי ממש אין ביכולתה להשית.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה