טלוויזיה

"מה את עושה כאן?!": הביקור שהשאיר את נגה ניר נאמן בהלם

נריה קראוס, שליחת רשת 13 לארה"ב הגיעה השבוע לביקור בארץ והפתיעה את כתבת הצרכנות במשרדים של הזכיינית, מה שהשאיר אותה בהלם מוחלט
מערכת ice | 
נגה ניר נאמן (צילום יחצ)
מפגש מרגש נרשם היום (רביעי) במשרדי רשת 13. נריה קראוס, שליחת הערוץ לארה"ב, הגיעה השבוע לביקור בישראל והצליחה להפתיע את הקולגה שלה, כתבת הצרכנות נגה ניר נאמן, שלא ידעה על בואה. קראוס פרסמה סטורי בחשבון האינסטגרם שלה, בו רואים את ההלם על פניה של ניר נאמן כשהיא רואה את האורחת. כך זה נראה: 
 
כזכור, קראוס, ששימשה לפני כן ככתבת התרבות של רשת, קיבלה את התפקיד בינואר האחרון ובישרה על כך בטוויטר: "אני שמחה לספר שאתחיל בקרוב את תפקידי כשליחת חדשות 13 ורשת בארה״ב. זה תפקיד משמעותי בתקופה מרתקת וחשובה גם בהיבט הפנים-אמריקאי והמרוץ לנשיאות, וגם ביחסי ישראל-ארה״ב. זו הייתה זכות אדירה לסקר תרבות ישראלית. ניפגש על המסך. ואם תהיו נחמדים אסכים שתשלחו אליי חבילות מאמזון עד שתגיעו לביקור".

היא זכתה לשלל פרגונים מהקולגות שלה. אמנון לוי כתב לה: "בהצלחה כפרה. לכי תכבשי את אמריקה", טלי מורנו מכאן 11 כתבה: "בהצלחה נריה ואיזה כיף לך!", נועה שפיגל מהארץ כתבה: "בהצלחה". יונה לייבזון שליחת חדשות 12 לארה"ב כתבה: "יאללה  מחכים לך בואיייי בהצלחה", ברק רביד בירך: "בהצלחה ענקית. את תעשי את זה מעולה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה