תקשורת ומדיה

כתבת חדשות 13 מתרגשת: "אהבה עצומה וגעגוע אדיר"

נריה קראוס סיפרה על ציון היום העצוב ללא סבה שהלך לעולמו: "מתוך השבר הגדול, הוא הצמיח תקומה גדולה. במסגרת תנועת הבריחה הוא החל להבריח עם סבתא שלי יהודים בגבולות אירופה לישראל, תוך סיכון אדיר של חייהם"
מערכת ice | 
נריה קראוס (צילום מסך רשת 13)
שליחת חדשות 13 לארצות הברית, נריה קראוס, שיתפה את הזווית שלה ביום השואה 2023 עם סיפור מרגש על סבה פולי, שהלך בשנה האחרונה לעולמו אחרי ששרד את השואה והגיע לשיבה טובה.
קראוס פתחה וכתבה: "יום השואה הזה קשה במיוחד, כי זאת פעם ראשונה בלי סבא פולי אהוב נפשי. סבא שלי שרד בכוח ובעוז את אושוויץ-בירקנאו, את מחנות הריכוז, את צעדות המוות האיומות בקור בלתי נתפס".
עוד המשיכה: "מצעדת המוות האחרונה שלו הוא ברח באומץ. כשהמלחמה הסתיימה הוא התחיל לחפש אחר קרוביו, וגילה שהוריו ושני אחיו נרצחו בידי הנאצים ועוזריהם. נותרו רק הוא ואחותו. ואז, מתוך השבר הגדול, הוא הצמיח תקומה גדולה. במסגרת תנועת הבריחה הוא החל להבריח עם סבתא שלי יהודים בגבולות אירופה לישראל, תוך סיכון אדיר של חייהם".
לסיום סיפרה: "הם הפכו לצמד מבוקש ע״י המשטרה, שחיפשה אחריהם בכל מקום שיכלה. מיד עם העלייה לישראל סבא התגייס ולחם במלחמת העצמאות. הוא הקים משפחה לתפארת. אהבה עצומה וגעגוע אדיר לסבא פולי האהוב שלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה