תקשורת ומדיה

פאולה רוזנברג מיואשת: "אפשר כבר לסגור את הבסטה"

אחרי המונולוג הנוקב של אילנה דיין ב'עובדה', המגישה התייחסה בעצב: "מאוד עצוב ומפחיד שאישה מנוסה וידענית כמוה שמכירה את ההיסטוריה של הדמוקרטיות ברחבי העולם, אומרת בפירוש שהדמוקרטיה עומדת להתרסק"
מערכת ice |  1
פאולה רוזנברג (צילום מסך קשת 12)
בפתח תכניתה אמש (חמישי) בקשת 12, 'עובדה', המגישה אילנה דיין נשאה מונולוג מלבה אל לב הצופים, בו היא דיברה על הימים הקשים שעוברים על מדינת ישראל בצל המחאות הקשות נגד הרפורמה במערכת המשפט.
פאולה רוזנברג הגיבה לדבריה: "אם ד"ר אילנה דיין, אחת המרצות הכי נערצות בפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל-אביב, אישה שיודעת על החוק ועל דמוקרטיה הרבה יותר מרוב האנשים שאנחנו מכירים, אם היא כבר לא אופטימית, אז אפשר לסגור את הבסטה".
 
עוד הוסיפה: "גילוי נאות, היא אישה שאני מעריצה, בגלל היושרה והעומק והמתינות. כשחגגתי את יום הולדתי ה-45, ליאון הפיק עבורי יום של תחנות בחיים והפתעות שונות. היום ההוא התחיל בנסיעה ליעד ששמרו בסוד. הובילו אותי לרכב, נכנסתי והתחלנו לנסוע, לפתע בקע ממערכת הסאונד קולה של אילנה דיין ושיגר לעברי ברכת מזל-טוב. ליאון ידע שיש רק "מפורסמת" אחת שאתרגש מהברכה שלה".
לסיום כתבה: "ועכשיו אני שומעת בקול הזה את הכאב ואת הרעידה הקלה, למרות הרהיטות והקוהרנטיות המאפיינת את אילנה דיין, וזה מאוד עצוב ומפחיד שאישה מנוסה וידענית כמוה שמכירה את ההיסטוריה של הדמוקרטיות ברחבי העולם, אומרת בפירוש שהדמוקרטיה עומדת להתרסק"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לפי כל הסימנים היא צודקת. . .זה מה שמסתמן. (ל"ת)
    גרשון גרשייגץ 03/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור