טלוויזיה

ניקולה וורד זכתה בתפקיד ראשי ראשון: זו הסדרה שבה תככב

הראיס היא דרמה חדשה על מאבק בין חמולות אויבות על השליטה בעכו ובעולם האיגרוף, כשמתחת לפני השטח זה מאבק דתי ולאומי בין יהודים למוסלמים. וורד תגלם את ליה שנולדה וגדלה עם חוסר איזון כימיקלי במוח, מה שגרם לה לדיכאון ורצון לגמור עם זה
מערכת ice | 
ניקולה וורד (צילום שי פרנקו)
לאחר שכיכבה בקמפיינים בארץ ובעולם, הדוגמנית ניקולה וורד לוהקה לדרמה החדשה של HOT ״הראיס״ בתפקיד הראשי והראשון שלה. היא תגלם את ליה שנולדה וגדלה עם חוסר איזון כימיקלי במוח, מה שגרם לה לדיכאון ורצון לגמור עם זה. ציון רובין כתב וביים את הסדרה, כאשר חברת ADD הינה אחראית על ההפקה.
הראיס היא דרמה חדשה על מאבק בין חמולות אויבות על השליטה בעכו ובעולם האיגרוף, כשמתחת לפני השטח זה מאבק דתי ולאומי בין יהודים למוסלמים. הסיפור של זהר, פיראס ואנג׳ל הוא דרך לספר את הסיפור הבין דתי הזה. החברות של יהודי ומוסלמי עומדת למבחן כשמתלקח עימות בין החמולות ובין הדתות. הבית היחידי שזהר הכיר זה ״הראיס״, אכסניה לשעבר ששוכנת בבניין עתיק ומתפורר. הדבר היחידי שלמד בבית הקודם זה שהדרך לנצח את החיים האלה היא מכות.
לפני כשבועיים, ניקולה וורד זכתה בקמפיין חדש ונבחרה להוביל את קולקציית דלתות כניסה ודלתות פנים החדשה של "רב-בריח", כחלק מתהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית. הקמפיין החדש עולה בפריסה רחבה בטלוויזיה, שלטי חוצות, קידומי דיגיטל וסושיאל למשך כשנה בהובלת משרד הפרסום "ראובני פרידן" ובעלות השקעה כוללת במהלך הנאמדת בכ-2 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה