טלוויזיה

הזמר במסכה בהפתעת ענק: העכבישה שניצחה את העונה נחשפת

אחרי שהדגה, שהתבררה כעדי ביטי שסיימה במקו השני, המנצחת הסירה את המסכה וחשפה את זהותה ולפני כן השבלול שהתברר כאסף אמדורסקי, מי שהתגלתה בתוך התחפושת הייתה יעל אלקנה, כפי שהימר רק פעם אחת בפאנל האורח גורי אלפי
מערכת ice | 
העכבישה (צילום קשת 12)
אחרי עונה מרתקת עם שלל ביצועים אדירים, העכבישה הוכרזה הערב (שבת) כזוכה הגדולה בגמר הגדול של "הזמר במסכה" בקשת 12 כאשר סיימה את העונה כמנצחת הגדולה, אחרי שניצחה את הדגה והשבלול עם שני ביצועים אדירים
על אף שזה לא המקצוע העיקרי שלה, העכבישה הוכיחה שהיא זמרת ענקית, אבל אין איש שידע על כך לפחות עד הערב. אחרי שהדגה, שהתבררה כעדי ביטי שסיימה במקו השני, המנצחת הסירה את המסכה וחשפה את זהותה. מי שהתגלתה בתוך התחפושת הייתה יעל אלקנה, כפי שהימרו רק פעם אחת העונה בפאנל.

חברי הפאנל ההמומים נתפסו לא מוכנים, כשלאורך העונה חשדו בכלל ברונה לי שמעון, גלית גוטמן, מאיה בוסקילה ועוד - ופשוט היו צריכים להקשיב לפאנליסט האורח, גורי אלפי, ששמע את העכבישה וזיהה מיד במי מדובר.
אגב, עוד לפני הקרב בין ביטי לאלקנה על הכתר, השבלול הודח וסיים את העונה במקום השלישי והמכובד מאוד. מאחוריה התגלה אחד המפורסמים הכי מפתיעים שהשתתפו ב"הזמר במסכה" אי פעם: אסף אמדורסקי שהשאיר את הפאנל פשוט המום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה