טלוויזיה

הלם בהופעה: העכבישה מהזמר במסכה עלתה להופיע בהפתעה

במהלך המופעים המיוחדים ליום האהבה, של הפרויקט של עידן רייכל באקספו בתל אביב, רייכל הפתיע הערב את הקהל והעלה את פיינליסטית הזמר במסכה לבמה לדואט מרגש לשיר "קאדה דיה" בעברית ובכך הגשימה חלום ישן- לשיר עם רייכל
מערכת ice |  2
גמר הזמר במסכה (צילום קשת 12)
הפתעת ענק ציפתה הערב (רביעי) למעריצים של עידן רייכל בהופעה שלו בגני התערוכה, כאשר הזמר העלה את העכבישה שמככבת בימים אלה ב'זמר במסכה' של קשת 12 לדואט לייב על הבמה, ממש רגע לפני הגמר שייערך ביום שבת הקרוב.
במהלך המופעים המיוחדים ליום האהבה, של הפרויקט של עידן רייכל באקספו בתל אביב, רייכל הפתיע הערב את הקהל והעלה את פיינליסטית הזמר במסכה לבמה לדואט מרגש לשיר "קאדה דיה" בעברית ובכך הגשימה חלום ישן- לשיר עם רייכל. 

רייכל אמר: "רציתי לספר לכם איזה עניין, לפעמים בא לנו לעשות איזה משהו, כמו לשיר מחדש. כאילו אף פעם לא שמעו אותנו או ראו אותנו קודם, שיש דעה קדומה ומקדימה. אנחנו קשה לנו להעז. הבת שלי שאני מבקש ממנה לצייר משהו, היא תופסת דף ועט ומיד מציירת, היא מעזה. אם הייתי מבקש מכם אולי הייתם אומרים 'אני לא יודע'. עוברות שנים ואנחנו מגדלים מסביבנו חומות, פחדים מסוימים, מה יגידו?".
עוד סיפר: "אני בעוונותיי לרקוד בטירוף בחתונה ואני לא מסוגל. אני רואה את כולם ובורח הצידה, לא מסוגל. לפני כמה ימים שמעתי מישהי ששרה, לא משנה אם היא שרה בעבר, או אלה הפעמים הראשונות שלה, היא שרה, את האמת שלה והיא נורא יפה. ואז, קיבלתי ממנה מסר שהיא רוצה להופיע איתנו על הבמה הזו, זה היה החלום שלה, אבל היא אמרה שהיא לא מסוגלת".
לסיום סיפר: "אז פתאום הגיעה איזו מסכה שיכולה לשים על עצמה, להיות מי שהיא עכשיו, אבל לשיר באמת. אז אני רוצה להזמין לבמה מישהי שזו הגשמת חלום שלה לשיר איתנו. מתי היה לי הזדמנות בקריירה לעשות דואט עם עכבישה? אז קבלו הישר מהזמר במסכה את העכבישה". והיא אכן הפליאה בביצוע מרהיב ושסיימה בירך אותה רייכל בהצלחה בגמר.
 
ביום שבת ייחשפו הדמויות המסתתרות מתחת למסכות ויתגלה מי הזוכה הגדול של העונה – העבישה, הדגה או השבלול."כמעט מפורסמים" שם כתבו לו בתגובות:"זה דוחה והומופובי, תכלס". גולשת נוספת הגיבה:"בדיחות שקרובי משפחה שלי מעל גיל 60 עושים. מבטיחה שהוא אפילו לא מבין מה לא בסדר במה שהוא אמר."
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מזה הקמפיין הלא פייר הזה (ל"ת)
    מני 02/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    למה הלם? זה משהו מזעזע? הלם זה שרוצים לסגור תיקים לאשמי
    אמי 02/2023/16
    הגב לתגובה זו
    3 4
    והמבין יבין
    סגור