טלוויזיה

הזמר במסכה כמו שלא הכרתם: כל הסודות המשוגעים נחשפים

מה היו השמות שנוחשו הכי הרבה פעמים במהלך העונה? מי היו שיאני הקאברים? המפורסמים שמעדו על הבמה ואלה שעבדו על כולם ובגדו בפאנל? התשובות לפניכם
מערכת ice | 
גמר הזמר במסכה (צילום קשת 12)
הזמר במסכה של קשת 12, תסגור מחר (שבת) עונה מרגשת עם גמר מרתק בין הדגה, לעכבישה ולשבלול. אבל מה היו השמות שנוחשו הכי הרבה פעמים במהלך העונה? מי היו שיאני הקאברים? המפורסמים שמעדו על הבמה ואלה שעבדו על כולם ובגדו בפאנל? במאקו סיכמו את העונה המשוגעת שהייתה עם העובדות והמספרים שלא חשבתם עליהם.
שלא במפתיע, ליאון רוזנברג אחד המגישים האהובים של הערוץ, היה השם שאותו ניחשו חברי הפאנל של התכנית הכי הרבה פעמים העונה - 17 בסך הכל, הרב בהקשר של ההיפופוטם שבסופו של דבר התברר כבן ארצי. אילנית לוי הייתה שם שגם עלה הרבה, 14 בסך הכל, היא בסוף גם התגלתה כצמר גפן המתוק כפי שרבים חשבו.

אבל אם כבר מדברים על ניחושים נכונים. מי במקום הראשון? כרגע, נרשם תיקו בין אופירה אסייג לבין סטטיק ובן אל כשכל אחד עם 5 ניחושים מוצלחים. אבל זה לא קרה לפני שהיו שמות די מופרעים שנזרקו לאוויר: אתי כרייף, קוונטין טרנטינו, יאיר נתניהו, ציפי רפאלי, דודו פארוק וערן זהבי.
בסך הכל היו 19 תחפושות העונה. 18 מתמודדים והמצנפת בה התחבא רפי גינת. הדמויות היו מגוונות, 1 של מלך מלכה, 3 מאכלים, 3 חפצים דוממים ו-12 חיות. בין 16 החשיפות עד כה, היה די ג'יי אחד, שף, דוגמנית, ספורטאית, פוליטיקאי, 3 זמרים, 4 שחקנים ו-5 מגישים. לינוי אשרם הייתה הנחשפת הצעירה ביותר כאשר היא בת 23 בלבד ויורם ארבל המבוגר ביותר, בן 80.
רק פעמיים נרשמו מעידות על הבמה וחתומות עליהן אילנית לוי כצמר גפן המתוק ובן ארצי ההיפופוטם. 14 מפורסמים התארחו בפאנל וביניהם נטע אלחמיסטר, אסי עזר, יעל בר זוהר, גורי אלפי, רפי גינת, ירדנה ארזי ועוד. אילנית וארז טל שהתארחו גם התגלו מתחת למסכות. הזמרים שעשו להם הכי הרבה קאברים היו ליידי גאגא, הארי סטיילס וביונסה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה