טלוויזיה

אורטל עמר חושפת בעצב: "הבנתי שזה באמת יכול לקרות"

אורטל עמר העלתה סטורי ובו התייחסה לאפשרות שתאגיד השידור ייסגר והביע את תמיכתה בתאגיד: "בהתחלה שאמרו שרוצים לסגור את תאגיד השידור חשבתי לעצמי שזו סתם כותרת מפוצצת, מדע בדיוני. נורא קל לסגור, אבל התאגיד כל כך חשוב לתרבות שלנו"
מערכת ice | 
אורטל עמר
בעוד בכירי תעשיית התקשורת והבידור בישראל מביעים תמיכה בתאגיד ומתנגדים לסגירתו, כולל כוכבת ארץ נהדרת תום יער, כוכבת 'טהרן' ניב סולטן ומגיש הצינור בערוץ רשת 13 גיא לרר, התמיכה הרחבה בתאגיד השידור נמשכת, כאשר כעת, מי שבחרה להצטרף ולהשמיע את טיעוניה בעד התאגיד היא לא אחרת מאשר אורטל עמר, ששמה לרגע בצד את התביעה המדוברת נגד ישראל היום והכתב ערן סוויסה סביב פרסום ההקלטות בינה לבין האקס בן אל תבורי.
כעת, עמר העלתה לסטורי שלה את דעתה סביב החשש לסגירת התאגיד: "בהתחלה שאמרו שרוצים לסגור את תאגיד השידור חשבתי לעצמי שזו סתם כותרת מפוצצת, אולי מדע בדיוני. ככל שהזמן עבר, הבנתי שזה באמת יכול לקרות ונהיה לי עצוב".

עוד הוסיפה עמר: "אני אוהבת את התוכן של כאן 11, הוא מגוון, מיוחד ומושקע. ונכון, הוא מתקציב המדינה, ונכון, הוא לא צריך להתמסחר כדי לקבל תקציבים, אבל הוא כל כך חשוב לתרבות שלנו. זה נורא קל לסגור, אבל זה צורך בסיסי שלנו כחברה לצרוך תרבות שהוכיחה את עצמה כמצוינת".

הסטורי של אורטל עמר (אינסטגרם)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה