בארץ

גיא לרר מביע חשש: "מטרה לחיסול פוליטי"

מגיש "הצינור" מצטרף לתמיכה בתאגיד השידור, על הרצון לסגור אותו:  "'כאן' הוא מופת של שימוש נבון בכספי ציבור, קיום (ושגשוג) תעשייה שמחזירה לקהילה את תוצריה – תרבותית ודמוקרטית"
מערכת ice | 
גיא לרר (צילום פלאש 90/יונתן סינדל)
שר התקשורת החדש, שלמה קרעי, ממשיך לספק רמזים על התוכניות שלו לגבי תאגיד השידור הציבורי בישראל "כאן". בראיון שערך בשבת ל"פגוש את העיתונות" בקשת 12, הוא סיפר: "אין מקום לשידור ציבורי בישראל". קרעי המשיך: "תהיה הסרת חסמים, הסרת רגולציה ופתיחת השוק לתחרות. אנחנו נכניס לכם ולכל השחקנים האחרים. לקחת את כל הנתח של הפקות המקור, של הדיגיטל, תקציבים של מאות מיליונים שהיום הולכים לשחקן יחיד וחוסמים את כל התחרות בשוק. התוכנית שלי היא לקצץ מאות מיליונים בקרוב".
מיטב שחקני ארצנו התגייסו למען התאגיד והביעו את תמיכתם ברשתות החברתית. אלונה סער, כוכבת הסדרה "המפקדת" של כאן 11, כתבה: "תרבות היא הכרח. סגירת התאגיד תפגע אנושות בתרבות ובאנשיה – עובדיה וצורכיה. אפשר ומבורך להעביר ביקורת על כל גוף והתנהלותו, אבל לסגור אותו תהיה עוולה וכולנו נשלם עליה". עידו מוסרי, שמככב באחד הלהיטים של התאגיד "היהודים באים", כתב כך: "אל תסגרו את תאגיד השידור הציבורי, שצמח בשנים האחרונות להיות כה משובח ונותן במה לכל חלקי החברה בישראל. אל תחבלו בזהות התרבותית שלנו. עד שצומח פה משהו טוב – אל תהרסו אותו".
אבל לא רק עובדי התאגיד מביעים תמיכה. כך כתב גיא לרר, מגיש "צינור" שמשודרת ברשת 13: "אם קראתם פוסטים נגד סגירת התאגיד ואמרתם 'טוב, זה אנשים שמתפרנסים ממנו' – הנה דבר המתחרה הישיר: 'כאן' הוא מופת של שימוש נבון בכספי ציבור, קיום (ושגשוג) תעשייה שמחזירה לקהילה את תוצריה – תרבותית ודמוקרטית. הבניה מחדש שלו צריכה להיות דוגמא למוסדות רקובים אחרים – לא מטרה לחיסול פוליטי"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה