תרבות ופנאי

ניב סולטן זועקת ומתחננת: "פליז אל תסגרו"

כוכבת "טהרן" שולחת את תמיכתה לתאגיד השידור הציבורי כאן 11, על רקע רצון שר התקשרות החדש לסגור אותו
מערכת ice |  1
ניב סולטן שגרירת אלביב (צילום ניב סולטן)
שר התקשורת החדש, שלמה קרעי, ממשיך לספק רמזים על התוכניות שלו לגבי תאגיד השידור הציבורי בישראל "כאן". בראיון שערך בשבת ל"פגוש את העיתונות" בקשת 12, הוא סיפר: "אין מקום לשידור ציבורי בישראל". קרעי המשיך: "תהיה הסרת חסמים, הסרת רגולציה ופתיחת השוק לתחרות. אנחנו נכניס לכם ולכל השחקנים האחרים. לקחת את כל הנתח של הפקות המקור, של הדיגיטל, תקציבים של מאות מיליונים שהיום הולכים לשחקן יחיד וחוסמים את כל התחרות בשוק. התוכנית שלי היא לקצץ מאות מיליונים בקרוב".
שחקני ישראל נרתמים למען התאגיד בימים אלו וכעת גם אחת הכוכבות העולות של הקולנוע הישראלי, ניב סולטן, שולחת את תמיכתה. כך היא כתבה בחשבון האינסטגרם שלה: "מה אני הייתי עושה בלי כאן 11? ומה היו עושים כל כך הרבה שחקנים, יוצרים ובעיר קהל הצופים שנהנים מתוכן כל כך משובח? פליז אל תסגרו, כי כל כך כיף ומצחיק ומותח וחכם כאן ומחבר ומאחד לבבות.
"הרי כולנו ביחד היינו נינה כש'חזרות' הייתה באוויר וכולנו שרופים על 'בסוס גדול זה לא סופר זה מיני סופר' ואני באופן אישי גם מאוד אוהבת את תמר רביניאן שלי את 'מנאייכ' ועוד כל כך הרבה סיפורים ישראלים חשובים שכאן 11 נותן להם מקום וזה באמת לא קשור לבלאגן הפוליטי, רק לתרבות שלנו שיכולה להיות כל כך פיגוזית, אם רק מאפשרים לה", סיכמה כוכבת "טהרן".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    באיזה שפה זה?
    פיגוזית? 01/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תרבות עאלק
    סגור