ויראלי

אורטל עמר מבקשת עזרה: "רוצה שנצעק, שלא יישאר בינינו"

על רקע התביעה שהגישה נגד 'ישראל היום' והכתב ערן סוויסה סביב פרסום ההקלטות הקשות שעברו בינה לבין בן זוגה לשעבר ואבי בנה, בן אל תבורי, אורטל עמר בפנייה מרגשת לעוקביה - להגיב לטובתה בכתבה שפורסמה בנושא: "אתם כותבים לי דברים חשובים ומחזקים, מילים שאני לא רוצה שיישארו רק בינינו בפרטי, אני רוצה שנצעק אותן החוצה" 
מערכת ice |  1
אורטל עמר, ישראל היום (צילום עירד נצר, פלאש 90)
בן אל תבורי ואורטל עמר היו במרכזה של אחת הסערות הגדולות שהיו בישראל בשנת 2022, זאת אחרי שההקלטות של בן אל תבורי מטיח דברים קשים מאוד וקללות קשות כנגד זוגתו לשעבר אורטל עמר, נחשפו על ידי כתב התרבות של "ישראל היום" - ערן סוויסה. כעת, אורטל עמר פונה לעוקביה ומקשת את עזרתם בתגובות לכתבה אודות התביעה בגיא פינס - כתבה שכזכור, לא עברה חלק בגרון של כתב וואלה ברנז'ה, דוד ורטהיים, שטען שפינס לקח את הצד של עמר באופן חד צדדי מתוקף היותה חברת מערכת לשעבר של תוכניתו, תוך שהוא תוקף בחריפות את ישראל היום וערן סוויסה.
בסטורי שהעלתה, כתבה עמר כך: "זה צעד די חריג ובכל זאת, מפרסום הכתבה בגיא פינס אתם כותבים לי דברים חשובים ומחזקים. מילים שאני לא רוצה שיישארו רק בינינו בפרטי, אני רוצה שנצעק אותן החוצה. אני שמה לכן ולכם לינק לכתבה על התביעה לבקשתכם. בבקשה תגיבו שם את כל התמיכה החשובה הזאת שאני מקבלת כאן, מכם בפרטי".

הסטורי של אורטל עמר (אינסטגרם)
כזכור, ביום ראשון פורסם ב'ערב טוב עם גיא פינס' בקשת 12, כי אורטל עמר הגישה תביעה בגובה מיליון שקל נגד העיתון והעיתונאי הוותיק שהיה זה שחשף לראשונה את ההקלטות בהן נשמע הזמר צורח על אם בנו.
רק לפני כחודשיים שלחה התראה לפני תביעה נגד ערן סוויסה והעיתון "ישראל היום" שפרסמו את ההקלטות באתר האינטרנט של העיתון וברשתות החברתיות של הכתב וכן פיצוי בגובה של 800 אלף שקל.
כצעד ראשון דורשת אורטל עמר באמצעות עורכי דינה להסיר לאלתר את ההקלטה כדי לצמצם נזקים עתידיים לבנה תו פרינס, הן מהאתר והן מהרשתות החברתיות של סויסה. כמו כן, היא דורשת את התנצלותו של הכתב והעיתון. כמו כן, היא מבקשת פיצוי בגובה מיליון שקל גם על הנזקים הנפשיים שנגרמו לכאורה לה ולבנה תו פרינס.
בתגובה לכתבה, ורטהיים כתב כך: "אמש בפינס, כתבה חד צדדית באופן שנראה כמעט מבושל, נגד ישראל היום וערן סויסה ובעד אורטל עמר - עובדת לשעבר של התוכנית. זאת על רקע תביעה של האחרונה נגד העיתון וסויסה.  למעלה מ-5 דקות של אייטם ואף גילוי נאות אחד שהסוכנת של עמר, היא אחת העובדות הבכירות בתוכנית כבר כמעט 20 שנה, גלי כהן".
מישראל היום נמסר: "טרם קיבלנו לידינו את כתב התביעה, וככל שתביעה זו אכן הוגשה, נמסור את תגובתנו בבית המשפט"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נשמע כמו קישקוש
    קישקשתה 01/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין האם אכן הוגשה התביעה או שסתם הוגש מסמך מטעם עורכי דינה לישראל היום בגין התמרמרות הלקוחה שלהם מכל מה שאירע!. יש לקחת בחשבון שעיתון גדול לא יפרסם כתבות ללא בדיקה משפטית מדוקדקת לפני כן כולל תגובות הצדדים.
    סגור