ויראלי

אורטל עמר בצעד לא צפוי: איך בן אל יגיב?

על רקע המצוקה הכלכלית הקשה שנמצאים בה שימי תבורי ויהודית באומן, שלא מאפשרת להם מחייה ראויה כמו כן הוצאות לאשפוז הולם בחו"ל לקארין באומן, בתם הסובלת מאנורקסיה, עמר שלחה להם 4 ארגזים מלאים בטוב. איך הגיבה באומן?
מערכת ice |  2
אורטל עמר
אורטל עמר ובן אל תבורי כמעט ולא ירדו מהכותרות בחודשים האחרונים. אחרי ההקלטות בהן תבורי תוקף נמרצות את עמר ומקלל אותה קללות קשות בעקבות סכסוך הגירושים בין הזוג, תבורי כבר הספיק לעזוב את ישראל לטובת ארצות הברית ואף נפרד מהצמד איתו הופיע בשנים האחרונות - סטטיק.
היום (ראשון) פורסם לראשונה ב-TMI כי על רקע המצוקה הכלכלית הקשה שנמצאים בה שימי תבורי, אביו של בן אל, ובת זוגו יהודית באומן, שלא מאפשרת להם מחייה ראויה כמו כן הוצאות לאשפוז הולם בחו"ל לקארין באומן, בתה של יהודית הסובלת ממחלת האנורקסיה, אורטל עמר יצאה במחווה מרגשת ויוצאת דופן.
עמר דאגה לשלוח לביתם של באומן ותבורי ארבעה ארגזים מלאים בכל טוב של ירקות ופירות העונה, שאהובים במיוחד על קארין באומן . יהודית קיבלה את הארגזים עם דמעות בעיניים ומסרה בהתרגשות: "הופתעתי היום לקבל ארגזי פירות ירקות עבור קארין מאורטל שתמיד חושבת איך לעזור מתוך אהבה ואמונה שמה שאנו עושים אנו מקבלים מלמעלה. שימי האמת התבייש לא היה נעים לו, אבל שמח שלמרות הכל, אורטל מביעה חמלה וגם דואגת בין היתר להופעות שבהם שימי יכול להרוויח את לחמינו בכבוד". 
בהמשך סיפרה יהודית: "הרגשתי לבד ואבדתי את התקווה בלהשיג תרומות למחלקה בחול הרגיש לי כבר כמו סורגים בלב שמעכבים את כל הסיכויים כי יש כאלו שלא מרגישים צורך לעזור בגלל סיבות שאותם שמענו המון פעמים כל המצוקה הזאת קשה להתמודד רק אני ושימי לבד. לא מסוגלת לשאת את הקושי עם מצב הבת אף יום נוסף והבושה שננטשנו במערכת הבריאות".
"כשיש תורמים כמו אורטל אני נושאת בחובי שובע והערכה ואף אחד לא יכול לכעוס מדוע אנו אוהבים אותה כי כל השנאה והתגובות מתפשטים כמו רעל לציבור חודרים לפינות רעות מרוחקות מהמציאות של הנשמה הזאת. הקנאה הטינה שנאת חינם תודה לאורטל היקרה מי יתן שלעולם לא תהי בודדה ותמצאי אהבה שמגיעה לך מרגישה דמעות עולות בעיני".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בסופו של דבר הכסף הגיע מבן אל אז צריך להודות לו
    דנה 11/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 2
    עאלק צדיקה הלווו הרסה לבן אדם את החיים חיה ותורמת על חשבונו מה לא תעשה הפאקצ'ה בשביל פרסום
    סגור
  • 1.
    לא שמעתם על מתן בסתר?
    שיר 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שמעתם על מתן בסתר?
    סגור