טלוויזיה

דיאן שוורץ מותקפת בשידור חי: "את לא צריכה להסביר"

תמיר ורדי התפוצץ על כוכבת האח הגדול לאור התפקיד בסרט הקצר שקיבלה: "ני חושב שזה מביא רייטינג. ככל שאתה מתלהם, ככל שאתה מדבר לא יפה כשאתה רב אז אתה מקבל עוד דברים בתעשייה ואני רואה את זה עליי", ואיך היא הגיבה?
מערכת ice |  3
דיאן שוורץ (צילום מסך רשת 13)
לזה דיאן שוורץ לא ציפתה. כוכבת העונה האחרונה של 'האח הגדול' ברשת 13 התארחה בתכנית "הדו"ח היומי" אחרי שפורסם כי קיבלה תפקיד ראשי בסרט קצר בן 40 דקות, בבימויו של נוני גפן ולצד השחקן אוהד קנולר. בעוד שחברי הפאנל: קובי מחט, טילטיל, אוהד בוזגלו וגיא רוזן בירכו, חבר הפאנל  הנוסף תמיר ורדי, יצא מדעתו ואיבד עשתונות.
תחילה מחט פתח את הנושא וטען: "אני קראתי היום באינסטגרם שלוהקת לתפקיד ראשי בסרט", שוורץ הגיבה על כך בהתרגשות ומבוכה: "האמת שאני בעצמי גיליתי את הפרסום הזה בדרך לפה, אני לא יודעת אם אני יכולה לדבר על זה".

ורדי הצטרף לשיחה בזעם: "אני אגיד לך, אני קצת מקנא, מקנא וחורה לי שאני הייתי בשתי עונות באח הגדול, הייתי לאבי דבי, קונצנזוס, לא צעקתי לא התלהמתי, ובסוף אני לא מקבל כלום, יוצאים אנשים, לווא דווקא דיאן, אנשים שכן מתלהמים, רבים, מדברים לא יפה".
עוד טען: "וכן יש בי קנאה, וגם חבל לי על הנוער שאיפשהו זו הדוגמה". שוורץ הגיבה בכעס והתפרצה: "סליחה תן לי לעצור אותך, הדוגמה היא שאני מעבירה מסר מאוד חשוב שריאליטי זה לא החיים האמיתיים, מה שהראו זה לאו דווקא מי שאני, אני דמות עגולה, זה שבחרו להראות צדדים מסוימים שלי זה בסדר, אבל מי שעוקב אחריי יודע מי אני".
מחט לקח את השיחה לכיוון אחר: "תן לי לחזק את מה שאומרת דיאן, הרי כשהיא מגיעה לשחק בסרט אני רוצה להאמין שהיה אודישן, ומישהו בחר את יכולות המשחק שלה, זה לא קשור למה שהיא ייצגה". תמיר בתגובה: "זה ועוד איך שקשור! אני חושב שזה מביא רייטינג. ככל שאתה מתלהם, ככל שאתה מדבר לא יפה כשאתה רב אז אתה מקבל עוד דברים בתעשייה ואני רואה את זה עליי. הייתי פעמיים ב״אח הגדול״, הראו צדדים מאוד יפים שלי, יצאתי קונצנזוס".
שוורץ טענה מנגד: "יש עריכה ויש חיים אמיתיים, יצאתי החוצה, אנשים עוקבים אחריי ורואים כמה אני נתרמת לסביבה". אוהד בוזגלו וגיא רוזן יצאו להגנתה ואמרו לה: "את לא צריכה להסביר". דיאן הודתה להם אך עמדה על שלה: "לא, יש כנראה אנשים שלא יודעים וזה בסדר".
תמיר סיכם ואמר: "קודם כל זה בסדר כי רוב האנשים לא יודעים, אז כן צריך להסביר או אם צריך גם להתנצל, הכל בסדר אוהד" דיאן חתמה את השיחה: "סליחה, אני את ההתנצלות שלי עשיתי כבר, כבר עברנו, והאח זה קצת ישן, יש כבר הישרדות, גיא רוזן פה אפשר לדבר עליו".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    דיאן
    עמית 01/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דיאן מתוקה, תשמרי על הגוף היפה שלך כי מעבר אליו את חסרת כלום. קליפה מגעילה שעוטפת רוע
    סגור
  • 2.
    תעלמי
    מזועזעת 01/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בושה וחרפה בכלל שהביאו אותה לתוכנית
    סגור
  • 1.
    כמה שהוא צודק! בושה וכחימה לתת למרשעת הזו תפקיד בסרט (ל"ת)
    לימור 01/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור