ויראלי

כוכבת האח הגדול נעלמה? המעריצים של דיאן שוורץ מודאגים

הדוגמנית שכיכבה בעונה האחרונה של הריאליטי ברשת 13 נעלמה שוב מהרשתות החברתיות, בדומה לתקופה שיצאה מהבית למבול של ביקורות חריפות, מה הסיבה?
מערכת ice |  2
דיאן שוורץ (צילום אינסטגרם/ דיאן שוורץ, פייסבוק/ האח הגדול)
בדומה למה שקרה לה כשיצאה מבית האח הגדול של רשת 13 במהלך העונה למבול של ביקורות ולעקיצות חריפות, העוקבים של דיאן שוורץ שוב מודאגים ותוהים לאן נעלמה הדוגמנית בתקופה האחרונה, בדגש על הימים האחרונים כשדי נעלמה מהרשתות החברתיות.
שוורץ לא העלתה סטוריז לאינסגטרם שלה ולא פעילה ברשתות החברתיות בשבוע החולף. כפי שכבר הזכרנו, בפעם הקודמת שהחליטה לרדת לבונקר ולהעלם מהרשתות החברתיות זה היה בעקבות הדברים הקשים שהוטחו בה על התבטאויותיה בתוך הבית טרם הדחתה.

שוורץ הפעם לא נתנה לספק לגרום לבעיות והסבירה: "אתם לא מפסיקים לשאול אותי אם הכל בסדר ולמה נעלמתי ולמה אני לא פעילה, אז הכל בסדר. אני שרופה עליכם. אני לא פעילה כי מתחיל להחשיך בשעה חמש וזה קצת מדכא, כולנו בדיכאון".
בן הזוג שהכירה בתכנית, נתנאל רודיניצקי, שיתף סרטון בו נמתח על ידי שוורץ בקשר לפחד שלו מג'וקים. שוורץ ביקשה שיעצום עיניים והניחה לו ביד ערמונים. מטעם טיקטוק החליטו להוריד לו את הסרטון בעקבות: "הטרדה ובריונות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מלאך
    שרון 05/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלוהים ברא אותך מושלמת ועכשיו האדם השפל גורם לך להתלבש כמו דתיה למה למה למה תמשיכי כמו שאת ותפסיקי עם השפעות שליליות מבחות על ידי קנאים מגעילים
    סגור
  • 1.
    באמת, מה כבר יכול היה לקרות לה?
    אלמוני 11/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא ונתנאל לוקחים את הזמן שלהם בעחד. למה ישר להכניס לראש?
    סגור